On niin reipas ja iloinen olo, vaikka periaatteessa olis aihetta masennella tai ärhennelläkin. Ei vaan kiinnosta sellainen. Liian kiva fiilis
.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:Sä olet varmaan masentunut, tai sitten sulla on joku uskottomuuskriisi. Tai sitten alkava psykoosi.
Eiks ne ole yleisimmät syyt, vois ainakin sopia palstan tyyliin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tulikärpänen:kuullostaa nyt niin pahalta...sanoisin että olet haukannut isomman palasen positiivisuutta tai aurinko ja kevät on sekoittaneet sinut ja sinusta on tullut onnellinen tallaaja =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Olisit onnellinen sitte. Mulla menee päinvastoin nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Kiitos. Vaikkei mulla ees oo oikeestaan vaikeuksia. Eli sanasta sanaan ku kääntää ympäri sun tilan ni tulee mun tilaOn niin vetämätön ja surullinen olo, vaikka periaatteessa olis aihetta olla iloinen tai onnellinen. Ei vaan kiinnosta sellainen. Liian masentunu fiilis. Jotenki noin ehkä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mulla on ankara jysäri ja siksi voisin periaatteessa olla helpostikin ärsytettävissä, mutta energiaa ei riitä rähisemiseen. Olen siis ihan hilpeällä tuulella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Aika huolestuttavalta kuulostaa tuo ap:n tila.. :/