Mikä mua vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunnevammanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunnevammanen

Vieras
Ensin piiritän miehiä ja kun saan ne rakastumaan itseeni,niin sitten mun mielenkiinto loppuu..
En tee sitä tahallaan,niin vain aina käy.Heti ku puhutaan tunteista,niin naps,mä tunnekaan enää mitään.
Sitten mua rupee ärsyttään pikkujutut,nauruääni,samojen asioiden toistelu,mä en vaan jaksa!
Silti mä en osaa olla yksin.Siirryn vaan kätevästi seuraavaan.

sitoutumispelko tekee itselläni saman.eli kun toinen alkaa puhua vakavammasta suhteesta peräännyn.johtuu edellisestä vaikeasta suhteesta jota en halua kokea uudelleen

Liian tyrkyllä olevia miehiä? Itse "saalistin" joskus, ja kun sain haluamani, ja huomasin, että nappaamani mies olikin vässylässyttäjä rakastan-rakastan, loppui tunteet kun seinään ja aloin pikkuhiljaa inhoamaan tapaa puhua, niistää, housuja, hajua, ihan kaikkea.
Nykyistä miestä piirittelin aikani, ja vielä tänäkin päivänä saalistamme vuoronperään toisiamme. En tiedä miten niin on käynyt, niin vain on että tätä miestä rakastan ja himoitsen ihan mielettömästi :p

Alkuperäinen kirjoittaja tunnevammanen:
Ensin piiritän miehiä ja kun saan ne rakastumaan itseeni,niin sitten mun mielenkiinto loppuu..
En tee sitä tahallaan,niin vain aina käy.Heti ku puhutaan tunteista,niin naps,mä tunnekaan enää mitään.
Sitten mua rupee ärsyttään pikkujutut,nauruääni,samojen asioiden toistelu,mä en vaan jaksa!
Silti mä en osaa olla yksin.Siirryn vaan kätevästi seuraavaan.

ihan kuin minä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:
Mulla käy noin naisten kanssa. Sitten mulla ei ole yhtään ystävää, kun huomaan, etten tykkääkään kenestäkään. Miehiä ei viitti piirittää, kun on varattu.

Ai täällä on muitakin samanlaisia :D
Mulla on tasan 1 tyttöystävä, sekin varmaan pysyy ystävänä siksi, että asuu eri paikkakunnalla eikä nähdä kun ehkä kerran puolessa vuodessa.
Mieskavereita on muutamia, mutta miehet on niin eri luku kuin naiset yleensäkkään mitenkään päin.

Yhteistyössä