Mikä mua vaivaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaannuin

Vieras
En ilkee mustana laittaa.. Mutta siis, johtuuko tämä raskaudesta vai mistä, kun mä aina ihan hirveesti ootan, että pääsee ukon kanssa touhuaan ja sit kun pääsen tai tiedän pääseväni, niin naps, eipäs huvitakkaan enää.. Normaalisti oon ollut aina se innokkaampi osapuoli, mut nyt se vaan loppuu kun seinään vaikka oisin koko päivän odottanu. Tää on raivostuttavaa ja vaivaa mua ihan hirveesti :S

mulla oli raskausaikana sellainen mukava ongelma et halutti kyllä mutta en vaan saanut! |O En koskaan enkä millään tavalla :/ Tiesin olevani raskaana jo ennen testiä kakkosen kohdalla kun sama ongelma alkoi. Raivostuttavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja en osaa auttaa:
mulla oli raskausaikana sellainen mukava ongelma et halutti kyllä mutta en vaan saanut! |O En koskaan enkä millään tavalla :/ Tiesin olevani raskaana jo ennen testiä kakkosen kohdalla kun sama ongelma alkoi. Raivostuttavaa!

Joo samaa onkelmaa mullakin, ton toisen lisäksi. Toki onhan se hankalampaa kun ei ihan kympillä oo mukana. Ukko sit syyttää itteensä kun mä en meinaa millään saada, vaikka vika on mun korvien välissä.