I
itseensä väsynyt
Vieras
Olen kamppaillut koko ikäni tän ongelman kanssa. Järjestystä on todella työlästä pitää. Hamstraan tavaroita, mistään on vaikea luopua. Pöydille ja nurkkiin kertyy kasoja. Käsilaukkuihin ja kukkaroihin miljoonia kuitteja ja tuikitärkeitä lippusia ja lappusia. Sängyn viereen puolikäytettyjä vaatteita. Komerot ja varastot on täynnä. Jääkaappi pursuaa, vaikka varsinaista syötävää ei sitten kuitenkaan löydy. Kun kaivataan järjestelmällistä toimintaa, esimerkiksi JOKA KEVÄT JA SYKSY tää talvivaatteet varastoon / varastosta pois vaatii ihan hirveät ponnistelut, jotta edes osa saadaan asiallisesti varastoon.
Olen todella yrittänyt taistella tän ongelman kanssa koko ikäni ja nyt tuntuu, että homma hajoaa käsiin, en vain enää keksi mitä tehdä. Vaikka aina päätän, että nyt tämä tilanne pitää saada haltuun, teen suunnitelmia miten se tapahtuu, päätän aloittaa yhdestä asiasta kerrallaan, varaan aikaa. En vain pääse alkuun tai yksinkertaisesti kykene siihen. Tehtävää on liikaa. Tai jos jotenkin ihmeen kautta saadaan jotain selviteltyä ja päätän etten enää päästä tilannetta karkaamaan käsistä, se vain aina luisuu kaaoksen suuntaan.
Alan tajuta, että kyseessä on jokin häiriö, mutta mikä? Ja mistä apua? Vai onko mun kohtalo hukkua rojukasoihin?
Onko jolaain kokemusta siitä, että elämä voi muuttua?
Olen todella yrittänyt taistella tän ongelman kanssa koko ikäni ja nyt tuntuu, että homma hajoaa käsiin, en vain enää keksi mitä tehdä. Vaikka aina päätän, että nyt tämä tilanne pitää saada haltuun, teen suunnitelmia miten se tapahtuu, päätän aloittaa yhdestä asiasta kerrallaan, varaan aikaa. En vain pääse alkuun tai yksinkertaisesti kykene siihen. Tehtävää on liikaa. Tai jos jotenkin ihmeen kautta saadaan jotain selviteltyä ja päätän etten enää päästä tilannetta karkaamaan käsistä, se vain aina luisuu kaaoksen suuntaan.
Alan tajuta, että kyseessä on jokin häiriö, mutta mikä? Ja mistä apua? Vai onko mun kohtalo hukkua rojukasoihin?
Onko jolaain kokemusta siitä, että elämä voi muuttua?