mikä näistä nimeksi...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuulostaako Eino teistä vielä nykypäivänä liian "pappa nimeltä" ? :/ Itse vaan sitä pohdin vaikka nimi muuten miellytääkin.

Pappanimet näyttää olevan muotia tai ainakin kovaa kyytiä tulossa.. Itse juuri tänään ihastelin telkkarissa olleen henkilön Aulis-nimeä.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kuulostaako Eino teistä vielä nykypäivänä liian "pappa nimeltä" ? :/ Itse vaan sitä pohdin vaikka nimi muuten miellytääkin.

Pappanimet näyttää olevan muotia tai ainakin kovaa kyytiä tulossa.. Itse juuri tänään ihastelin telkkarissa olleen henkilön Aulis-nimeä.

Juu niin on :) Mietin vaan ettei ole LIIAN pappa nimi... Mun korvaan ainakin Jormat, Sulevit ja Sepot on liian "pappanimiä" nykypäivään :D

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Juu niin on :) Mietin vaan ettei ole LIIAN pappa nimi... Mun korvaan ainakin Jormat, Sulevit ja Sepot on liian "pappanimiä" nykypäivään :D

No ei oo eino noin pappanimi :D siltikin sanon että aatu!

Aatusta tulee mieleen Hitler ja Einosta eräs viinaanmenevä maatilan isäntä, joten vain Eero jää jäljelle (ja siitäkin tulee mieleen 'väärä' vuosikymmen).

Yhteistyössä