Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuulostaako Eino teistä vielä nykypäivänä liian "pappa nimeltä" ? :/ Itse vaan sitä pohdin vaikka nimi muuten miellytääkin.
Alkuperäinen kirjoittaja nöf:mites ois eetu? vähän niinku aatun ja eeron sekotus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuulostaako Eino teistä vielä nykypäivänä liian "pappa nimeltä" ? :/ Itse vaan sitä pohdin vaikka nimi muuten miellytääkin.
Pappanimet näyttää olevan muotia tai ainakin kovaa kyytiä tulossa.. Itse juuri tänään ihastelin telkkarissa olleen henkilön Aulis-nimeä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuulostaako Eino teistä vielä nykypäivänä liian "pappa nimeltä" ? :/ Itse vaan sitä pohdin vaikka nimi muuten miellytääkin.
Pappanimet näyttää olevan muotia tai ainakin kovaa kyytiä tulossa.. Itse juuri tänään ihastelin telkkarissa olleen henkilön Aulis-nimeä.
Juu niin onMietin vaan ettei ole LIIAN pappa nimi... Mun korvaan ainakin Jormat, Sulevit ja Sepot on liian "pappanimiä" nykypäivään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Meiltä löytyy kohta 2v Eino! :heart: Ja 5v Niilo :heart: eli yllätys:vastaan EINO!![]()