mikä näistä nimeksi...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kuulostaako Eino teistä vielä nykypäivänä liian "pappa nimeltä" ? :/ Itse vaan sitä pohdin vaikka nimi muuten miellytääkin.

Pappanimet näyttää olevan muotia tai ainakin kovaa kyytiä tulossa.. Itse juuri tänään ihastelin telkkarissa olleen henkilön Aulis-nimeä.

Juu niin on :) Mietin vaan ettei ole LIIAN pappa nimi... Mun korvaan ainakin Jormat, Sulevit ja Sepot on liian "pappanimiä" nykypäivään :D

Mun mielestä Eino on LIIAN pappa nimi.... Mut mä en tykkää myöskään esim Aino-nimestä, vaikka tosi suosittu onkin....

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Aatu on paras :) Onko teillä muita lapsia ja mitkä mahtaa olla heidän nimet? Sehän ei varsinaisesti tähän liity, mutta utelen silti :D

Niin jäi edellisestä viestistä pois, että noista kolmesta Aatu munkin mielestä paras.

Alkuperäinen kirjoittaja N N N:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kuulostaako Eino teistä vielä nykypäivänä liian "pappa nimeltä" ? :/ Itse vaan sitä pohdin vaikka nimi muuten miellytääkin.

Pappanimet näyttää olevan muotia tai ainakin kovaa kyytiä tulossa.. Itse juuri tänään ihastelin telkkarissa olleen henkilön Aulis-nimeä.

Juu niin on :) Mietin vaan ettei ole LIIAN pappa nimi... Mun korvaan ainakin Jormat, Sulevit ja Sepot on liian "pappanimiä" nykypäivään :D

Mun mielestä Eino on LIIAN pappa nimi.... Mut mä en tykkää myöskään esim Aino-nimestä, vaikka tosi suosittu onkin....

Eino-pappakin on varmasti ollut joskus vauva!
=)

Yhteistyössä