mikä näistä nimeksi...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Meiltä löytyy kohta 2v Eino! :heart: Ja 5v Niilo :heart: eli yllätys:vastaan EINO! :)

kivan kuuloiset nimet veljeksillä :)

Joo ja kun vielä ovat...miten sen nyt nätisti sanois:"tehokkaita"Ja pikkuveli matkii kaikessa isoveljee,niin oon varmaan aika pulassa heitin kanssa,kolme vanhinta on tyttöjä niin oon vähän ihmeissäni ton teho-kaksikon kanssa!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:
Aatu :) Ehdottomasti.
tai jos haluat E.llä niin mä laittaisin Eeli.

Eeli on ihana nimi myös :) harmi vaan kun mies ei siitäkään innostunut :( Muka kuulostaa tytön nimeltä... pöh

Entäs Eelis?

Vähän turhan lähisuvussa saman niminen :/ muuten kiva sekin. Ollaan kyllä niiiiin paljon nimiä pyöritelty tässä ja nuo kolme taitaa olla ne lopulliset nimet joista valinta tehdään. Vaihtuu vaan omakin mielipide päivittäin nimen suhteen...äh sentään!

Eeli on ihana nimi myös :) harmi vaan kun mies ei siitäkään innostunut :( Muka kuulostaa tytön nimeltä... pöh

Entäs Eelis?

Vähän turhan lähisuvussa saman niminen :/ muuten kiva sekin. Ollaan kyllä niiiiin paljon nimiä pyöritelty tässä ja nuo kolme taitaa olla ne lopulliset nimet joista valinta tehdään. Vaihtuu vaan omakin mielipide päivittäin nimen suhteen...äh sentään!

Entä Elia? Mä olisin halunnu meidän pojalle Eeli nimeksi mut mies ei suostunu ja pojasta tuli Eelis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Entäs Eelis?

Entä Elia? Mä olisin halunnu meidän pojalle Eeli nimeksi mut mies ei suostunu ja pojasta tuli Eelis.

No sekin on ihan ok, mut en osaa omalle kylläkään kuvitella sitä... Ja vähän liikaa muisuttaa kummipojan nimeä joka on elias.

Kiitoksia ehdotuksista :)

Nuo kaikki kolme on hyviä ja samantyylisiä. Älkää nyt mitään neljättä enää rvuetko miettimään, kaduttais varmaan myöhemmin.

Minkä tahansa valitsette, valitsette hyvin, sillä kaikki kolme ovat ihania! Eino miellyttää itseäni eniten. Mut älä laske muiden antamien äänien varaan. Kyllä te itse tiedätte. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ei ongelmaa:
Nuo kaikki kolme on hyviä ja samantyylisiä. Älkää nyt mitään neljättä enää rvuetko miettimään, kaduttais varmaan myöhemmin.

Minkä tahansa valitsette, valitsette hyvin, sillä kaikki kolme ovat ihania! Eino miellyttää itseäni eniten. Mut älä laske muiden antamien äänien varaan. Kyllä te itse tiedätte. :)

Kiitos :) Ehkä tossa on sit vaihtoehtoja jos sattuis joskus toinen/useampi poika tulemaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja unna:
ihana nimi eino!!! toisena tulee aatu.. eerosta en pidä.. tulee mieleen ero.. ja yleensäkin en pidä jos nimessä on R-kirjain.. pärisee mun korvaa..

tiedätkö, kun mäkin vähän vierastan R-kirjainta nimessä ja tuo eero on yks harvoista nimistä joissa en suorastaan inhoa sitä. Eero on kuitenkin mun miehen keksimä ehdotus joten en halunnut tyrmätä sitä heti kättelyssä vaan r-kirjaimen takia.

Mies sano just että eihän me voida Einoa antaa kun sen siskon tytön nimi on Aino ja kuulemma liian saman tapainen... Ei kyllä tullut mieleen aikaisemmin moinen. Mies vissiin haluu vaan olla hankala kun en innostunut sen suosikkinimestä (petteri) Vai onko Aino-Eino sit liian silmiinpistävän samanlaiset nimet?

Mä ite ehkä tänään oon eniten tykänny aatusta mut huomenna voikin sit olla ihan toiset tunnelmat :D

Mies sano just että eihän me voida Einoa antaa kun sen siskon tytön nimi on Aino ja kuulemma liian saman tapainen... Ei kyllä tullut mieleen aikaisemmin moinen. Mies vissiin haluu vaan olla hankala kun en innostunut sen suosikkinimestä (petteri) Vai onko Aino-Eino sit liian silmiinpistävän samanlaiset nimet?

Mä ite ehkä tänään oon eniten tykänny aatusta mut huomenna voikin sit olla ihan toiset tunnelmat :D

No ei minusta ole liian samanlaiset nimet kun on eri sukupuoltakin vielä. Mun mies oli kyl ihan toivoton nimiasioissa. Sillä oli tasan yks lemppari ja mikään muu ei ois millään kelvannu. Siinä saatiin muutama nimikirja kahlata ennen kun yhteinen suosikki löytyi :D

Ja itse kysymykseen, Aatu on noista paras :)

Aino ja Eino sopis musta sisaruksiksikin! =)
Serkkulikka nappas mun nenän edestä pappavainaan nimen:Onni :heart: etten kehdannu laittaa,mutta samasella serkulla on myös Otto niminen poika ja naureskeli,että jos seuraava tyttö niin Laina :laugh: (joo meijän tyhmää huumoria... :ashamed: )
Eino voi saada myös luokkakaverikseen muita Einoja tai Ainoja,että....hmmm!Mää en tolta kantilta mieti nimiä...

Yhteistyössä