Mikä olisi sellanen aihe mistä ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
tapeltaisi? Mä olen huomannut täällä että ei ole paljon sellasia aiheita mistä ei tappelua syntyisi kun niitä tuntuu syntyvän aiheesta kuin aiheesta. Kertokaa mulle mitä täällä saa sanoa ilman että ruvetaan olemaan ilkeitä ja sanomaan pahasti yhelle sun toiselle?
Mulla on päätös tehty ens vuodelle että en kauheasti täällä enää jaksa olla kun joka asiasta syntyy tappelu, sano mitä tahansa. Yhdessä kerhossa voin käydä mutta sitäkin varten on kirjauduttava mutta tänne en ehkä tule enää koko vuonna, en ainakaan usko.
Joten niille jotka on olleet ystävällisiä mulle tai muillekin niin toivottelen OIKEIN MUKAVAA UUTTA VUOTTA 2009! Muille sitten ei hauskaa uutta vuotta ja olkaa oikein ilkeitä toisillenne.

Vauvojen syntymistä ei koskaan tapella :heart:
Läheisen kuolemasta ei tapella.
Öh.. kaikesta muusta kyllä täällä saa väittelyn tai riidan. Itse asiassa väittely on hyvä asia kunhan ei mennä henkilökohtaisuuksiin > livetä aiheesta<. Riidassa näkisin että henkilöt tappelee, eikä enää se aihe..

Esim Joku sanoo että " Suutelin tänään miestä, voinko saada miesbakteerin?. Joku tulee kommentoimaan että " Tollaiset abortin vastustajat pitäis tappaa.. niin kuin sä 8979 päivää sitten sanoit sitä ja tätä plaa plaa plaa.. jne".

Se ottaa päähän kun aina mennään henkilökohtaisuuksiin vaikkei se edes koskisi koko aihetta, olen sen kokenut monasti. Siksi täällä on aika moni lopettanut käymisen kun ei enää jaksa tätä ainaista tappelua ja henkilökohtaisuuksiin takertumista joten kyllä tää palstailu loppuu mullakin ens vuonna.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Ois kai niitä semmosiaki aiheita, mutta niistä ei synny sit keskustelua (juuri) ollenkaan.

Mitä tämä kertoo?

Kertooko ihmisestä, vai kertooko enemmän naisesta yleensä, vai erityisesti tällaisilla palstoilla roikkuvista naisista.

no harmaat ottakaa kantaa, tehän yleensä olette ensimmäisiä jotka haukutte ihmisiä, ei tietenkään kaikki sitä en sano, teissä harmaissa on ihan mukaviakin yksilöitä mutta jotkut harmaat vaan osaavat olla ilkeitä oli aihe mikä tahansa

Mulle ei oikeastaan ole oltu täällä ilkeitä kuin aika harvoin, ja vaan ihan pari kolme nikkiä on mennyt henkilökohtaisuuksiin.

Mutta lopetin silti mustana kirjoittamisen täällä palstalla, koska niitä ilkeilijöitä tuntuu olevan aika paljon. Ja oon huomannut senkin, että täällä ei taas sitten toisaalta uskalla kirjoittaa yhtään mitään vastauksiakaan, kun aloittajat on jotenkin ihan yliherkkiä, ja kaikkea pidetään heti vittuiluna.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
pöh no munkki. kunhan sanailin.. munkki ja nunna ... :xmas:

Possumunkki. :D

Eivät ne tykänneet Valamon luostarissa, kun kaverin iskä kyseli kahvilasta possumunkkeja. :xmas:

No onhan niitä moukkia muitakin.

Kysellä nyt vaikka...no en taida viitsiä edes tääsä sanoa että mitä ja missä.

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Eivät ne tykänneet Valamon luostarissa, kun kaverin iskä kyseli kahvilasta possumunkkeja. :xmas:

Jatkan vielä sen verran, että tässä kuten koko ketjun aihepiirissä on kyse kyse toisen ihmisen kunnioittamisesta tai kunnioituksen totaalisesta puuttumisesta. Joidenkin elämänasenne vain on sen laatuinen.

Jatkan vielä sen verran, että tässä kuten koko ketjun aihepiirissä on kyse kyse toisen ihmisen kunnioittamisesta tai kunnioituksen totaalisesta puuttumisesta. Joidenkin elämänasenne vain on sen laatuinen.

No yleensähän ne tappelut syntyy pitkälti siitä, että joku on niin sairaan tosikko, että alkaa tapella tyhjästä.

:xmas: joillakin ihmisillä on tarve tulla vain yksinkertaisesti loukkaantumaan tänne nettiin .. vaikka ei olisi edes mitään sanottavaa :D *ei itse jaksa viljellä hernepeltoja nenässään* :D

Katsokaas,kun minä en puhu aina kirjakielellä,riippuu ihan tilanteesta ja paikasta :p
Täällä keskustelujen taso ei ole aina sitä luokkaa,että tarvitsisi alkaa kirjoittamaan "sivistyneesti" :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Katsokaas,kun minä en puhu aina kirjakielellä,riippuu ihan tilanteesta ja paikasta :p
Täällä keskustelujen taso ei ole aina sitä luokkaa,että tarvitsisi alkaa kirjoittamaan "sivistyneesti" :whistle:

Kuten huomaat, ei me muutkaan. :| Mutta mä oon ainakin väsynyt ku jouduin herätä seittemältä niin sen takia on tyhmät jutut. :snotty: