Mikä omenalajike olisi vähän kirpeämpi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja heip:
granny smith, se vihreä omena on ainakin kirpeä, no se on ulkomaalainen omenalajike,
mut suomalisista ainakin melba on aika kirpee, ja sitte kaikki talviomenat

joo ne vihreet on ihan mun lemppareita :) eli siis melba-puuta etsimään ?!? Kiitos!!
 

Yhteistyössä