M
mitenköhän seuraava
Vieras
onko mulla ollut nopea ponnistusvaihe kun synnytys kesti kaikkineen 12 tuntia josta ponnistus 3minuuttia ? Eka lapsi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Muistaako kaikki oikeesti kuin kauan noi eri vaiheet on kestäny? Mulla on lapset 10v ja 3v ja kyllä mä suunnilleen muistan noi asiat ja kauanko pääpiirteittäin touhu kesti, mutta en taatusti enää minuutin tarkkuudella...
Alkuperäinen kirjoittaja viiiii:Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Muistaako kaikki oikeesti kuin kauan noi eri vaiheet on kestäny? Mulla on lapset 10v ja 3v ja kyllä mä suunnilleen muistan noi asiat ja kauanko pääpiirteittäin touhu kesti, mutta en taatusti enää minuutin tarkkuudella...
mulla lapset 5 ja 3 ja muistan todellakin synnytyksen eri vaiheet ja keston, sen verta ainutlaatuinen tapahtuma ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja viiiii:Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Muistaako kaikki oikeesti kuin kauan noi eri vaiheet on kestäny? Mulla on lapset 10v ja 3v ja kyllä mä suunnilleen muistan noi asiat ja kauanko pääpiirteittäin touhu kesti, mutta en taatusti enää minuutin tarkkuudella...
mulla lapset 5 ja 3 ja muistan todellakin synnytyksen eri vaiheet ja keston, sen verta ainutlaatuinen tapahtuma ollut.