Mikä on mielestäsi junttia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juntit on mun silmissä sellasia jotka morkkaa toisia harmaana. semmonen pistää ihan tosissaa vihaksi!

en nyt tarkota teitä. mut sukat sandaalit shortseiksi leikatut farkut ja neon keltanen vyölaukku :D

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
juntit on mun silmissä sellasia jotka morkkaa toisia harmaana. semmonen pistää ihan tosissaa vihaksi!

en nyt tarkota teitä. mut sukat sandaalit shortseiksi leikatut farkut ja neon keltanen vyölaukku :D

Ja lisäksi vielä kulahtanut viininpunainen marlboron logolla (tms) oleva hihaton paita

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Joku semmonen asenne, ettei hyväksy mitään muuta kuin oman näkemyksensä..ja karsastaa erilaisuutta.

samaa mieltä,antaa kaikkien kukkien kukkia,etenkin noissa vaate asioissa,tylsää jos kaikki ois samanlaisia ja pukeutuis samalla tavalla

Kalja- tai siideritölkki kädessä kulkevat ihmiset (julkisilla paikoilla) Tupakoivatkin ihmiset näyttävät jotenkin junteilta, kun yrittävät coolina vedellä savuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkarainen:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:

Ja lisäksi vielä kulahtanut viininpunainen marlboron logolla (tms) oleva hihaton paita

voi omg huomasin että mun sisko käveli noin vapaana muutama vuosi sitten santorinissä. :O mullois kuviaki :D

mun mielestä juntti on just kun lippis päässä syö ja ei osaa ruoka tapoja :whistle: nim.merk. ravintolassa yksi mies, työvaatteet päällä ja söi lippis päässä ja röyhtäily ääneen :|

vyölaukku vyötäröllä :x

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
No se sandaali-sukkayhdistelmä ainakin. Jos on niin lämmintä, että voi käyttää sandaaleja, niin ei sillon sukkia tartte :laugh:

Luin jonkun stylistin kommentin iltapäivälehdestä ko. asiasta ja hän ei sandaaleja ja sukkia tuominnut. Hänestä pienet ja asuun sointuvat sukat ok myös sandaaleiden kanssa.

Alkeellistenkin käytöstapojen puute on poikkeuksetta junttia myös.
Ja pakko olla vähän pinnallinen: vyölaukku, tarralenkkarit, takatukka ja turistipaita -yhdistelmä saa aikaiseksi mielikuvan juntista.

No ainakin se että laivan buffetissa rohmuaa aikuinen ihminen lautasen TÄYTEEN lihapullaa, nakkia ja perunaa eikä ole kuullutkaan pöytätavoista eli että vähän kerrallaan muutamaa sorttia ja uusi lautanen eri laatujen välillä. Ja pukeudutaan lökäsortseihin ja ryppyseen paitaan ja haistaan vanhalle viinalle ja hielle... :x

Yhteistyössä