mikä on mielestäsi palstan huonoin vakio musta nimimerkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras vieraampi vierain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieraana";28078321]Homo heidelbergensis on sekä neanderthalin ihmisen että homo sapiensin esi-isä. Tämän varmaan tiesit?[/QUOTE]

Öööh, kyllä, mutta tarkoitatko, että nikki ei saisi olla oivaltava? Siis jos asuu niillä main minkä mukaan jokin löytö nimetty? Ainakin toivon, ettei kukaan ota nikikseen mitään esi-ihmistä, koska henkisesti muistuttaa sellaista. Vai onko nikki useimmille vain jokin sana ilman mitään harkintaa tai taustamerkityksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28077988:
aikakaukanatäydellisestä on toinen tällainen.

Sitten se joku vapahtaja ja suluissa jotain on ärsyttävä, kun en tajua, mikä idea siinä nikissä on ja kuka se on ennemmin ollut. :D

VittumaisenVeikee olin kunnes kukkahattutädit konahti mun nikistä rollien modeille kun siinä oli ruma sana.

Rupesin miettimään et oisko joku sellanen nikki mistä en tykkää mutta ne ei jää mieleen koska ne just on tätä mamma-88 osastoa. MUTTA jos olisi nikit ÄiTyLi ja Sydänpylly niin niistä en varmasti pitäis. :D Musta noi faceryhmien nimet on jotenkin karmaisevia.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28077969:
Huonoimpia nikkejä on ne, joita valtaosa ei opi koskaan lukemaan/kirjoittamaan oikein. Kuten nyt vaikkapa Lilii.

Kesti kauan, ennenkuin huomasin, että et olekaan Lilli. Mutta opin sen kuitenkin, Lilii.

[QUOTE="vieras";28078636]Jos kysytään mikä kuulostaa huonoimmalta, niin vastaan vaimo-rakas. Kyllä pitää ihmisellä olla helvetinmoinen alemmuuskompleksi että laittaa tuollasen nikikseen.
Sama kuin ois joku huora-kultu. Yöööööks.[/QUOTE]

Mikä noissa on se yhtäläisyys? Vaimo on huora sun mielestä? Huoraan rinnastettava titteli? Miksi alemmuuskompleksi?

Öööh, kyllä, mutta tarkoitatko, että nikki ei saisi olla oivaltava? Siis jos asuu niillä main minkä mukaan jokin löytö nimetty? Ainakin toivon, ettei kukaan ota nikikseen mitään esi-ihmistä, koska henkisesti muistuttaa sellaista. Vai onko nikki useimmille vain jokin sana ilman mitään harkintaa tai taustamerkityksiä?

Miten ihmeessä sinä nyt tuolla tavalla kommentin tulkitset? En käsittääkseni mitenkään kritisoinut taustamerkityksiä tai muullakaan tavoin esittänyt mitään tuollaista, mitä väität.

Ensimmäinen viestisi oli sillä tavalla kirjoitettu, että siitä jäi minulle vaikutelma ettei homo heidelbergensis ole sinulle muulla tavalla tuttu, kuin heidelbergissä asuvaa ihmistä tarkoittavana. Sanavalinnat olivat sellaisia, että sain tämän vaikutelman.

Alkuperäinen kirjoittaja Määa;28075878:
No mä en nyt muista sitä nikkiä, joten voiko se sit niin huono ollakaan. Mutta joku oli sellainen, että se oli jo nikkinä niinku vastaus johonki kysymykseen. Esim. joku "voi herranen aika sentään" tai joku "et oo tosissas". Siis sen kun näki tossa viimeisenä vastauksena, niin aina oletti että nyt siellä aloittaja saa kuraa niskaan.

Onpas vaikeeta?

Yhteistyössä