Mikä on sinun selityksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulen sen johtuvan siitä että keskustelupalstoja ja muita vastaavia viestimiä on nykyään vaikka kuinka. Kaksplussan parhaimpina aikoina niitä oli vain jokunen ja siksi useampi sattui tulemaan juuri tänne.

Pelkästään facebookin tiedän "vieneen" muutaman palstalaisen.

Tarkoitatko tyyliin, muistitko ottaa lääkkeesi?
Minusta on hämmästyttävää, että sinä ja Echo olette täällä kuittailemassa, että harmaat kohtelevat teitä huonosti. Enää se punahilkka ja Aivan sama puuttuu. Ne vois kanssa tulla kertomaan, miten ilkeästi niille on kuittailtu.:whistle:
Apua :eek:
Ei minulle käsittääkseni ole pahemmin kuittailtu... tai sitten en vain ole tajunnut :p

Joskushan keskustelu menee asiattomaksi ja itse kirjoittajaa haukkuvaksi, ja olen tuohon joskus itsekin ärsytettynä sortunut, mutta en muista, että kauhean usein.
Mutta joitain kirjoittajia on kyllä ihan vain kiusaamalla kiusattu, eivätkä ole edes millään muotoa liittyneet keskusteluihin.

Itse en näe rekkautumispakkoa välttämättömänä, mutta toivoisin systeemiä, jossa yhteen ketjuun voisi kirjoittaa vain yhdellä ja samalla nimimerkillä. Mutta ehkä se vähän hillitsisi noita selkeitä kiusaamistarkoituksessa laitettuja viestejä.