Mikä on tämä fun2Cell joka lähettelee mulle maksullisia viestejä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johan on markkinat!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saunalahti on näiden huijarien puolella.Olen sen huomannut tässä pitkässä taistossa.MAPEL on yksi mahdollisuus saada apua näihin huijauksiin.Euroopan kuluttajakeskus on sitten se viimeinen oljenkorsi.Siellä on
jo valmiiksi valtava määrä valituksia deprimen toiminnasta.Deprimellä on noita ala nimiä vaikka kuinka paljon.Esim.fun2Cell on deprimen ns.aputoiminimiä.

eli menin vanhingossa ks. sivustolle(kirjotin osoiteriville yout... ja se tarjosi pikana youtebe.com, vaikka tarkoitukseni oli youtube.com) sivusto kyseli kysymyksiä ja pyysi sitten puh. numeroani että voisin osallistua kilpailuun. Noh siinä sitten piti lähettää vielä viesti nroon 17115. luulin siis olevani youtube.com:ssa. Sain viestin puhelimeeni jossa sanottiin että: "kiitos tilauksesta ok-palvelu on aktivoitu. hinta on enintään 4,99e/vast.otettu viesti. voit sulkea palvelun viestillä: OK SULJE nroon 17115" Lähetin viestin ok sulje ko. numeroon. ja sitten alkoi viestejä sataa...!!! n.10kpl. ja sitten tuli toi hlvetin fun2cell viesti, johon en vastannun mitään. Ei varmaan kannatakkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin huijattu;23170275:
Daprime.com joka on Tallinassa maksoi minulle KAIKKI 17119-viestien summa takaisin. eazywin-, easyfun- ja fun2cell ovat kaikki Hongkongissa. ja tilaustiedoissaan on samaa tekstiä (paitsi osoiteet) sitten ovat minulta samaa firmaa.
Daprime huijasi minuakin yli 200€ edestä. Operaattori kuitenkin asiaa tutkittuaan mitätöi laskun, koska näkivät etten ole mitään palvelua tilannut.

http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...it-uudet-kreditit-lahetetaan-hetken-kuluttua/