Näin meilläkin. Toki meillä ei linja-autossa voi maksaa millään muulla kortilla, kun bussikortilla, ettei olis hyötyä niin visasta kuin pankkikortistakaan.Ai, minne ei electron käy ?
Linja-auto on ainut meillä päin missä ei voi maksaa electronilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näin meilläkin. Toki meillä ei linja-autossa voi maksaa millään muulla kortilla, kun bussikortilla, ettei olis hyötyä niin visasta kuin pankkikortistakaan.Ai, minne ei electron käy ?
Linja-auto on ainut meillä päin missä ei voi maksaa electronilla.
Mulla on OP:n kultakortti ilman luotto-ominaisuutta firman tilille, omalle on OP:n kultakortti debit/credit tonnin luotolla ja sit on samanmoinen S-pankin tilille eli pankki/luotto tonnin luotolla.
Mä taas toisinaan kaipaan Visa Electronia. On niin helppoa seurata rahavirtoja kun se tekee katevarauksen HETI eikä voi elää yli varojensa. Joskus vahingossa menny tili miinukselle jos on ostanu jonku pari isompaa ostosta jotka menee sit vasta 3-4 pankkipäivän päästä tililtä eikä niistä näy edes katevarausta heti.
Mikset halua s-pankin korttia? Itse olen ollut täysin tyytyväinen. Mastercardiin verrrattuna ainut ero, minkä olen huomannut, on kortin maksuttomuus.