Mikä pankkikortti teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neppuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on OP:n kultakortti ilman luotto-ominaisuutta firman tilille, omalle on OP:n kultakortti debit/credit tonnin luotolla ja sit on samanmoinen S-pankin tilille eli pankki/luotto tonnin luotolla.

Mä taas toisinaan kaipaan Visa Electronia. On niin helppoa seurata rahavirtoja kun se tekee katevarauksen HETI eikä voi elää yli varojensa. Joskus vahingossa menny tili miinukselle jos on ostanu jonku pari isompaa ostosta jotka menee sit vasta 3-4 pankkipäivän päästä tililtä eikä niistä näy edes katevarausta heti.

kultakorttia ei ole ollut olemassa enään vuosiin....

mulla on päivittäisessä käytössä nordean visa electron ja si toisena korttina mastercard silver, jossa siis luotto-ominaisuus. tuo luottokortti on siitä hyvä, kun varaa esim. matkoja niin tarvitaan voimassaolevan luottokortin ominaisuus, joskus myös kaupan ruuhka-aikoina electroni takkuilee, niin voi sit maksaa tolla silverillä, eikä tarvi automaatille lähteä.
vielä ei ole kertaakaan tarvinut luoton puolelta maksaa ostoksia, mutta voihan semmoinenkin tilanne joskus tulla.

[QUOTE="kolmen äiti";25719248]Pystyykö sillä muka maksamaan nettikauppoihin samalla tavalla kuin mastercardilla?[/QUOTE]

Mullakin on varakorttina S-pankin debitti... pystyy maksamaan vaikka amazonin sivuilla sillä.

Yhteistyössä