Mikä saa miehen iskemään lapsuudenkaverinsa tytärtä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh

Vieras
Olin baarissa ja istuin samassa pöydässä tuttujen 50-60v. kanssa. Näistä osa tuntee äitini jo lapsuudesta. Varsinkin yksi mies oli paljon tekemisissä äitini kanssa lapsena ja teininä, nyt aikuisiällä eivät ole enää olleet tekemisissä.

Tuo mies on äitiäni pari vuotta nuorempi ja tietää kyllä kenen tytär olen. No ei se estänyt miestä yrittämästä iskeä mua! Pari kertaa kysyi, että lähdenkö hänen luo. En suostunut koska ei yksinkertaisesti kiinnosta. Kun tuo mies ei ollut pöydässä niin hänen veljensä sanoi, että velipoika on musta kiinnostunut. No onpa joskus tuo isovelikin mulle lirkutellut.

Siis mitä hittoa?! Mikä saa miehen tekemään noin??

Kävitkö jossain kaljakuppilassa?

Silloin kun vielä harrastin aktiivista iltaelämää, niin yleensä kävimme paikoissa joissa ikäjakauma pyöri jossain 20-30 v. paikkeilla. Pappoja ei siellä näkynyt.

[QUOTE="vieras";24404128]Kävitkö jossain kaljakuppilassa?

Silloin kun vielä harrastin aktiivista iltaelämää, niin yleensä kävimme paikoissa joissa ikäjakauma pyöri jossain 20-30 v. paikkeilla. Pappoja ei siellä näkynyt.[/QUOTE]

Ei täällä ole kuin kolme A-oikeuksilla varustettua baaria jossa käy kaikki yli 18v. En mä pidä n. 50v. miestä pappana koska on äitini ikäinen. Itse olen 31v.

Eikä siinä mitään kyllä mä voin tuon ikäisen kanssa seurustella, mutta nyt oli liian tuttu ja kun mies on kuitenkin tuntenut äitini lapsesta asti! Mutta eipä ole ensimmäinen äitini tuttu joka yritti iskeä. Ihmeellistä touhua!

Mitä merkitystä sillä on jos on äitis tuttu? mies se kai edelleen on ja ajatteli kokeilla. Et sä mitään sakkolihaa ole vaikka äites on sen miehen tuntenut. Toki hieman kinkympää sitten jos se mies on käynnyt äitiäsi "pussaamassa". Sit voi ehkä hieman ihmetellä.

Kyllä minustakin olisi jotenkin ällöttävää, varsinkin jos tuo mies on tuntenut/tavannut ap:n silloin kun ap oli lapsi.

Mä en kyllä tiedä ollaanko tavattu mun ollessa lapsi. Eivät äiti ja tuo mies ole aikuisena pahemmin olleet tekemisissä.

No joo teitä joitakin tämä ei ihmetytä, mutta mua itseä tuo häiritsee! Onpa tuo mies joskus kännissä katsonut oikeudekseen kommentoida mun tissejä. Ihanaa.

[QUOTE="a p";24404251]Mä en kyllä tiedä ollaanko tavattu mun ollessa lapsi. Eivät äiti ja tuo mies ole aikuisena pahemmin olleet tekemisissä.

No joo teitä joitakin tämä ei ihmetytä, mutta mua itseä tuo häiritsee! Onpa tuo mies joskus kännissä katsonut oikeudekseen kommentoida mun tissejä. Ihanaa.[/QUOTE]

Mites tää mies on sitten sun tuttus?

[QUOTE="vieras";24404444]Mites tää mies on sitten sun tuttus?[/QUOTE]

Tuli joskus puheeksi kenen tytär olen ja sitä kautta sitten tutustuttu. Kuten veljeensäkin. Mutta siinä seurueessa oli myös ihmisiä jotka äitini on mulle esitellyt jo vuosia sitten.

[QUOTE="a p";24404489]Tuli joskus puheeksi kenen tytär olen ja sitä kautta sitten tutustuttu. Kuten veljeensäkin. Mutta siinä seurueessa oli myös ihmisiä jotka äitini on mulle esitellyt jo vuosia sitten.[/QUOTE]

Eikö paikakkunnalta löydy omanikäistä vapaa-ajanseuraa vai miksi liikut noin vanhassa seurueessa?

[QUOTE="vieras";24404505]Eikö paikakkunnalta löydy omanikäistä vapaa-ajanseuraa vai miksi liikut noin vanhassa seurueessa?[/QUOTE]

No toki löytyy, mutta eilen kaverit eivät päässet lähtemään. Menin yksin baariin ja siellä sitten tapasin nämä tutut. En mä valitse seuraani iän perusteella vaan tunnen monen ikäisiä ihmisiä. Hauskaa mulla oli tuossa seurueessa vaikka tuo yksi mies nyt tekikin noin. Kohteliaasti torjuin hänet.

[QUOTE="a p";24406191]No toki löytyy, mutta eilen kaverit eivät päässet lähtemään. Menin yksin baariin ja siellä sitten tapasin nämä tutut. En mä valitse seuraani iän perusteella vaan tunnen monen ikäisiä ihmisiä. Hauskaa mulla oli tuossa seurueessa vaikka tuo yksi mies nyt tekikin noin. Kohteliaasti torjuin hänet.[/QUOTE]

Miten niin et valitse seuraa iän perusteella, justhan sä valitit kuinka vanha ukko yritti iskeä sua.

[QUOTE="vieras";24406212]No jos et enää 15v. ole, niin kyllä sinun pitäisi tajuta. Aikuisella "hyi, vanhat miehet kuolaa"- jutut ovat jotenkin noloja.[/QUOTE]
Oi kauheaa, oletkin kolmekymppinen kuten minäkin. Luulen vähän, että tällaiset inhotukset hivelevät sinun itsetuntoasi, että olet vielä liian nuori johonkin. Lopeta. On tosiaan noloa.

Jotkut eivät ilmeisesti lukeneet oikein ajatuksella mun viestejä. Mähän kirjoitin, että voisin tuon ikäisen kanssa seurustella, mutta kun kyseessä äitini tuttu niin ei kiitos.

[QUOTE="a p";24406362]Jotkut eivät ilmeisesti lukeneet oikein ajatuksella mun viestejä. Mähän kirjoitin, että voisin tuon ikäisen kanssa seurustella, mutta kun kyseessä äitini tuttu niin ei kiitos.[/QUOTE]
Kai ymmärrät, että tuo on vaan sinun päässäsi. Ei siihen mitään kieltoa ole, niin miksi siitä pitäisi oikein pahastua.

[QUOTE="a p";24406362]Jotkut eivät ilmeisesti lukeneet oikein ajatuksella mun viestejä. Mähän kirjoitin, että voisin tuon ikäisen kanssa seurustella, mutta kun kyseessä äitini tuttu niin ei kiitos.[/QUOTE]

Käviskö isän tuttu? Tai veljen, siskon, kummin ja sen kaiman tuttu?

[QUOTE="vieras";24406381]Kai ymmärrät, että tuo on vaan sinun päässäsi. Ei siihen mitään kieltoa ole, niin miksi siitä pitäisi oikein pahastua.[/QUOTE]

Teitä tuollainen ei haittaisi, mutta mua haittaa. Kummallista kun mun pitäisi muuttaa mieleni teidän mukaan.

Yhteistyössä