Mikä sen lasten "puiston" nimi on jossa on eläimiä ja jotain muuta Espoo/Kirkkonummi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras

Eli siinä se tulikin. Muistan että ihmiset on siitä puhuneet, mutta en sitä mikä se tarkalleen on ja missä?
Siellä on ilmeisesti eläimiä ja jotain muuta lapsille. Sisään maksaa jonkun verran.

Kiitos jos joku tietää ja viitsii vastata.

Alkuperäinen kirjoittaja espoo:
Marketan puistossa on puisia eläimiä eikä maksa mitään.

:) Kiitos, mutta haen just sitä yhtä tiettyä. Voi olla ettei se edes ole Espoossa eikä Kirkonummella, mutta ainakin lähellä. Ei kuitenkaan Helsingissä.

Ei tunnu tuo Rehndahl yhtään tutulta nimeltä, voisiko olla joku muukin? Tosiaan se sijainti ei välttämättä ole Espoo/Kirkkoummi, mutta lähiseutua kyllä on.

Kiitos vastauksista.

Tämä monesti edellä mainittu kotieläintila ei mielestäni ollut käymisen arvoinen paikka. Olihan siellä eläimiä mutta näyttivät jotenkin huonosti hoidetuilta. Ja sisäänpääsymaksu on aika kova ottaen huomioon että olet menossa KATSOMAAN hevosia, possuja, lehmiä ja kuulemma yks irrallaan juoksevista koirista saattoi kuulemma olla vähän agressiivinen. Olen kuullut että jossain vantaallapäin olis joku kiva paikka ja itse ainakin menen seuraavaksi sinne, en ikinä enää tuohon toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tämä monesti edellä mainittu kotieläintila ei mielestäni ollut käymisen arvoinen paikka. Olihan siellä eläimiä mutta näyttivät jotenkin huonosti hoidetuilta. Ja sisäänpääsymaksu on aika kova ottaen huomioon että olet menossa KATSOMAAN hevosia, possuja
Jep, täysin samaa mieltä R:stä.

Kerran olen käynyt ja toista kertaa en mene enkä sitä kellekään voi suositella.

Haltiala ja Fallkulla on molemmat tosi kivoja paikkoja, olen molemmissa ollut. Nyt vaan muistin kuulleeni jostain sellasesta paikasta, josta olen saanut sen käsityksen, että siellä olisi vähän enemmän "toimintaa" lapsille ja sitten vielä lisänä nuo eläimet.

Tosiaan on ihan turha maksaa mitään sisäänpääsyä, jos paikka samankaltainen kuin nuo kaksi ed. mainittua, koska molemmat ovat ilmaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä:
Tämä monesti edellä mainittu kotieläintila ei mielestäni ollut käymisen arvoinen paikka. Olihan siellä eläimiä mutta näyttivät jotenkin huonosti hoidetuilta. Ja sisäänpääsymaksu on aika kova ottaen huomioon että olet menossa KATSOMAAN hevosia, possuja

Mitä se sitten maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:

Mitä se sitten maksaa?

Katsoin just kotisivuilta ja 10?/hlö. Sillon kun me käytiin oli 7? . Oli pakko maksaa ja mennä kun olin tytölle luvannut ja odotti sitä monta päivää kuin kuuta nousevaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:

Mitä se sitten maksaa?

Katsoin just kotisivuilta ja 10?/hlö. Sillon kun me käytiin oli 7? . Oli pakko maksaa ja mennä kun olin tytölle luvannut ja odotti sitä monta päivää kuin kuuta nousevaa.

Niin ja silloin hinta oli KAIKILTA sama. Jopa 1 1/2 vuotiaalta. Nooh, saipahan isompi likka nähdä eläimiä. Tämä 1 1/2v suurimmaksi osaksi keräili kiviä... :D

Yhteistyössä