V
"vieras"
Vieras
Ennen vauvaa se koira on äitin kulta, ja vauvan jälkeen sitten heivataan se noin vaan kun muutto tulee (niinkuin vanha tavara). Onko ne teille jotain lapsen korvikkeita vai?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
meilä taas koira määrä on lisääntyny lasten myötä. nomi tuttu ja sukulainen sano että koska viettä sisäkoiran piikille? kattoin hieman hittksi että anteeksi mitä? vastasin piruuttaniki että meile on tulossa toinen sisäkoira heti ku lapsi syntyy. yks jopa tarjoutu viemään koiran piikille :O sen jälkeen tehtiin varsin selväksi että koira pysyy talossa ja uusia koiria tulee, lapset ei ole este sille mitenkään. meinasivat että lapsi saa pöpöjä koirasta ta ikoira puree,litistää, satuttaa vauvaa... hevon paskat sanon mie
Koira litistää vauvaa?!? Jep, jep...mahtaa olla mein muksut aika littania, kun niitä on sitten jo 6 koiran voimalla litistetty ja seitsemäs koira on tulossa taloon ensi vuonna.
Sinänsä ikävää että elukat heivataan mäelle, MUTTA toisaalta kyllä mä luulen ett ne elukat on onnellisempia uudessa kodissa kuin mitä olisivat siinä vanhassa kodissa jossa niistä ei enää samalla tapaa välitetä/niille ei ole aikaa.
Ei ole ollenkaan huono vaihtoehto viedä koiraa piikille, jos näyttää siltä ettei hyvää kotia löydy.
Ei se koira siitä piikistä kärsi, koska ei se sitä ymmärrä.
Mä olen ottanut meille monta elämän runnomaa koiraa ja tämä toisiksiviimeisin yksilö on koira, jolle me ollaan sen 7. perhe. Ei tulis mieleenkään enää laittaa sitä eteenpäin, jos jouduttais pitovaikeuksien vuoksi (mikä tosin ei ole mahdollista) siitä luopumaan. Kyllä se ois piikin paikka.
Tietenkin on väärin lopettaa nuori, terve eläin oman viitsimättömyytensä vuoksi. Mutta parempi se silti on, kuin että koira laitettaisiin kiertoon.
Pakko kuitenkin senverran tuohon muuhun osioon kommentoida, että mä en tiennyt että kun saan lapsen, niin jään yh:ksi, sairastun masennukseen ja olen joinakin aamuina niin loppu että itken koko päivän enkä tahdo jaksaa nousta edes sängystä ylös. Mä jotenkin vaan pötkin tuolloin eteenpäin ja sain koiran pidettyä puoliväkisin. Jäkikäteen pitää kyllä myöntää että sen koiran olisi ollut parempi olla tuolloin uudessa, paremmassa kodissa.
Ei se aina ole viitsimisestä kiinni. Mä pystyn erittäin hyvin ymmärtämään jos joku ei kykene koiraa pitämään siinä tilanteessa jossa itse olin.
Alkuperäinen kirjoittaja Näinkin;22108466:Eräs yh äiti vei 2 vuotiaan sakemannin piikille (ei siis etsinyt edes toista kotia), koska aika ei kuulema riittänyt koiran hoitoon/koulutukseen. Parin vuoden päästä oli onnellinen chihuahuan omista, juu tää pienempi koira ei sitten varmaan aikaa tarvitse.