mikä siinä on ettei mies voi kohteliaasti sanoa entisille säädöilleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Mitä tarkoitetaan säädöllä? Jos kyse on entisistä tyttöystävistä, joitten kanssa on ollut ihan oikea suhde, voi hyvinkin olla että ihan tavanomainen kuulumisten vaihto tuntuu siitä nykyisestä joltain ihme vehtaamiselta. Eivät kaikki ihmissuhteet lopu seinään pöks

Kuhahan sanoi että eivät ole seurustelukumppaneita vaan ennemminkin seksikumppaneita

Alkuperäinen kirjoittaja päivää vaan:
Mitä tarkoitetaan säädöllä? Jos kyse on entisistä tyttöystävistä, joitten kanssa on ollut ihan oikea suhde, voi hyvinkin olla että ihan tavanomainen kuulumisten vaihto tuntuu siitä nykyisestä joltain ihme vehtaamiselta. Eivät kaikki ihmissuhteet lopu seinään pöks

Kuhahan sanoi että eivät ole seurustelukumppaneita vaan ennemminkin seksikumppaneita

Minä lienen niin vanha ihminen, etten tiedä tuollaisia termejä kuin säätö, kun ihmisestä puhutaan, siksi kysyinkin :)

kyl jos ootte 2v jo seurustellut pitäs miehen tiedottaa entisilleen ettei ole vapaa. olisin vihainen jos olisin sä mut en varmaan jättäis vaan käskisin tiedottaa niille samantien ettei pitäs yhteyttä jos ihan vaan hoitoja ovat olleet.olisko miehes sua pettänyt? epäiletkö?

ei tuonlainen kivaa.minä ja mieheni emme kumpikaan soita tai tekstaa entisilleen,vaikka kummalakin lapsia,ne ikähaarukassa 10-12v,ja kaikki menee hyvin,ei ole mitään asiaa eikä mitään exiin yhteydenpitoa ei tarvi lainkaan.
exät on entisiä, nyt vain me kaksin!

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
ei tuonlainen kivaa.minä ja mieheni emme kumpikaan soita tai tekstaa entisilleen,vaikka kummalakin lapsia,ne ikähaarukassa 10-12v,ja kaikki menee hyvin, mitään exiin yhteydenpitoa ei tarvi lainkaan.

Oletko tosissasi?

ei tuonlainen kivaa.minä ja mieheni emme kumpikaan soita tai tekstaa entisilleen,vaikka kummalakin lapsia,ne ikähaarukassa 10-12v,ja kaikki menee hyvin, mitään exiin yhteydenpitoa ei tarvi lainkaan.

Oletko tosissasi?

miksen olisi?

Oletko tosissasi?

miksen olisi?

Siis eikö sinulla ole mitään sovittavaa lastesi isän kanssa koskaan?

Oletko tosissasi?

miksen olisi?

Siis eikö sinulla ole mitään sovittavaa lastesi isän kanssa koskaan?

mitä sovittavaa minulla olisi , ei mitään, eikä hänelläkään minulle,tässä jo vuosia sitten erottu.
hänellä oma elämä, minulla oma.

mitä sovittavaa minulla olisi , ei mitään, eikä hänelläkään minulle,tässä jo vuosia sitten erottu.

Okei, teillä näin. Miehelläni on jo 19-vuotias tytär ja ihan viime aikoihin asti hänellä on kyllä ollut asioita lapsensa suhteen entisen vaimonsa kanssa, joten siksi minusta kuulosti oudolta se mitä kirjoitit. En ehkä vieläkään ymmärtänyt mitä tarkoitit. :)

Vaan ainahan nää säädöt ei usko puhetta . Mulla esim eräs vuosien takaa otti yhteyttä ja reilusti kerroin et perheellinen oon. Noh, ei se ole hillinnyt sitä yhtään. Edelleen säännöllisin väliajoin tekstailee. En anna häiritä .

Okei, teillä näin. Miehelläni on jo 19-vuotias tytär ja ihan viime aikoihin asti hänellä on kyllä ollut asioita lapsensa suhteen entisen vaimonsa kanssa, joten siksi minusta kuulosti oudolta se mitä kirjoitit. En ehkä vieläkään ymmärtänyt mitä tarkoitit. :)
en minäkään ymmärtänyt. Lapsetko sitten sopivat ite tapaamiset isänsä kans?

minulla on vielä 2 aikuista lasta sekä myös 17v.ei meillä todellakaan ole mitään keskusteltavaa/sovittavaa lapsista.17v osaa puhua/keskustella isänsä kanssa omista asioistaan,tekemisistään ym,ei minua siinä tarvita.ja 10v lapseni myös osaa kertoa isälleen asiota,ja käy isällään milloin huvittaa asuu lähellä.

Meillä riittäisi yksikin entisten heilojen yhteydenotto ja se olisi sitä myöten selvää - vaikka olisi kuinka epistä tahansa.

Jos pitää entisten kanssa yhteyksiä niin joku tarvehan sellaiselle on oltava, vaikka sitten alitajuinen.

minulla on vielä 2 aikuista lasta sekä myös 17v.ei meillä todellakaan ole mitään keskusteltavaa/sovittavaa lapsista.17v osaa puhua/keskustella isänsä kanssa omista asioistaan,tekemisistään ym,ei minua siinä tarvita.ja 10v lapseni myös osaa kertoa isälleen asiota,ja käy isällään milloin huvittaa asuu lähellä.

Okei, luulen ymmärtäväni mitä tarkoitat. Meillä sikäli erilainen tilanne, että on vain se miehen "etälapsi", joten minusta on hyvin luontevaa, että miehellä on ollut aina yhteydenpitoa lapsen äidin kanssa, ajoittain jopa niin, että yhteydet ovat kulkeneet minun kauttani =) Ei sillä väliä, kunhan yhteydet pelaavat niin, että kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Meillä riittäisi yksikin entisten heilojen yhteydenotto ja se olisi sitä myöten selvää - vaikka olisi kuinka epistä tahansa.

Jos pitää entisten kanssa yhteyksiä niin joku tarvehan sellaiselle on oltava, vaikka sitten alitajuinen.

Auts, ihan totta, usko pois, kaikki ihmissuhteet eivät ole sellaisia, että irti poikki seinään töks.

Auts, ihan totta, usko pois, kaikki ihmissuhteet eivät ole sellaisia, että irti poikki seinään töks.

Joo, ei kai. Ehkä ei meilläkään käytännössä, ajatuksen tasolla vaan ja kyllä ne entiset olisivat aika eríkoisia, jos tässä vaiheessa alkaisivat soittelemaan :whistle: jos eivät tähän mennessäkään ole itsestään ilmoittaneet...

Kysyn vaan,e ttä onko jonkun haaremiheikin nimi Tomi P. M.....a? Mulla oli tommonen vitun häntäheikki ja narsistinen häiriö siitä takaa sit löytyi.Nousee karvat pystyyn edelleen ku ajattelen koko tyyppiä!!!

Kun pyysin ilmoomaan exille seurustelusta, selitti et "haluu hoitaa asiat omalla tavallaan" Hoiteli niitä sit molollaan, kun meitsi ei ollu maisemissa.

mies ei ole mua pettänyt ja vaikka koskaan ei pidä sanoa "ei koskaan" niin en usko että koskaan pettääkään.. sotii niin pahasti sen periaatteita vastaan jnejne. mies siis ei itse ota yhteyttä niihin naisiin,tai oikeestaan nyt tää keskustelu lähti yhdestä naisesta joka pommittaa välillä viestein.
tää tapaus ei mun käsittääkseni oo soitellu enää aikoihin. ja sepäse kun mä en tiedä tietääkö se mun olemassaolosta :o oon mieheltä kysyny,niin "ei muista onko tullu maininneeks,mut mitä se sille kuuluu ja plaaplaa"

mä en nyt osaa selittää tätä juttua niinkun se on ettei mua ymmärretääs väärin :ashamed:
juttu ei kuitenkaan oo tässä välissä edenny mihinkää,otan tän puheeks vihon viimesen kerran viimestään sit ku tää pirkkoirmelikatariinamikälie seuraavan kerran ottaa yhteyttä.

mä saan joka kerta noist viesteist niin hirveet pultit,et en usko et mies ees on kertonu mulle kaikkii viestejä,tuskin olis eilisstäkään kertonu ellen olis ollu ihan vieressä ja kysässy et kukas se siel kaipailee... :whistle:

kauhee pullataikina,tunnen itteni ihan hölmöks :ashamed:

Taitaa mies kyllä valehdella, et ei muka ole vastannu niille. Ei kukaan jaksa kovin kauaa toista pommittaa viestein/puheluin, jos niihin ei vastata! Täysin selvää että miehesi haluaa pitää ne naikkoset elämässään. Ja pitää pientä peliä niiden kanssa ettei elämä käy liian tylsäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Taitaa mies kyllä valehdella, et ei muka ole vastannu niille. Ei kukaan jaksa kovin kauaa toista pommittaa viestein/puheluin, jos niihin ei vastata! Täysin selvää että miehesi haluaa pitää ne naikkoset elämässään. Ja pitää pientä peliä niiden kanssa ettei elämä käy liian tylsäksi.

Ööö... Mun ex jaksaa soitella edellen tietyin väliajoin vaikka erosta on 11 vuotta enkä ole hänen puheluihin vastannu 5 vuoteen! Sitkeitä ovat pe.....et!

Alkuperäinen kirjoittaja mää:

Kyllä jaksaa! Mun miestä yks akka pommittanut jo kaks vuotta, ja mies ei todellakaan vastaa sille, tietää et se on heti ero ilman mitään harkintaa.

mä haluisin entisen kanssa välillä vaihtaa kuulumisia. olis kiva että joskus kävis kahvilla tai jotain.,mutta ei häntä kiinnosta. joskus voidaan kerran vuodessa lähettää viestin millain menee. onhan se ihminen ollut mun paras kaveri aikoinaan 2vuotta. kurja ettei voida olla tekemisissä.Harmi että moni ihminen toisen eksästä mustis. se tietenkin eri aisa jos itä eksää piilottelee,tai uutta kumppania.

pidettiin eilen kunnon palaveri ja luulenpa että tais mennä perille :o
en edes vaatinut nyt erikseen välejä katkomaan,mut kun tää likka ottaa yhteyttä seuraavan kerran,niin sitten.. ans kattoo kuin käy.. :whistle:

Yhteistyössä