mikä tähän auttaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suruttaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suruttaa..

Vieras
Kun ei kerta kaikkiaan kestä, sydäntä kuristaa ja lujaa kun ei omista puolisoa.. :(

mikä tähän läheisyyden kaipuuseen auttaa?? että osaa olla ontto olo!! elämä muuten ois mallillaan mutta ei sitä oikeeta rakkautta. Paitsi lapseen siis mut eri juttu.

aaarhgghghgh!! Mistä yh koskaanikinämilloinkaan löytää ketään??? sais laittaa vaikka vessapaperin telineeseen väärinpäin, ja olla laskematta sitä kantta, kunhan olis!!!

oih, ihanaa :)
ehkä tää mahdottomuuden tunne piilee siinä että oon hoitovapaalla, sillon tietysti tilanne on eri jos ois esim töissä. ois vähän muuallakin kuin sen lapsen kanssa..
Onko olemassa yh:ta joka ois löytänyt kumppanin ollessaan hoitovp:llä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja suruttaa..:
ehkä tää mahdottomuuden tunne piilee siinä että oon hoitovapaalla, sillon tietysti tilanne on eri jos ois esim töissä. ois vähän muuallakin kuin sen lapsen kanssa..

Juu ei se poista ihanaa uutta parisuhdetta vaikka lapsia onkin.:) Mulla pienin oli n.4kk kun tavattiin avomieheni kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Miksi niin monelle, se puolison löytäminen, on elämää suurempi kysymys? Miksi ihmiset ei osaa olla yksin? Mä oon ollu kohta 10v. yksin lasten kanssa, ja melkein koko ajan ilman parisuhdetta, enkä koskaan oo ollu näin onnellinen.

ihmiset on varmaan vaan kaikki niin erilaisia.. Ite oon ollut yksin vasta vuoden, mutta oon sen tyyppinen ihminen että kaipaisin jonkun jonka kanssa jakaa arkea. Kyse ei oo siitä etten olisi onnellinen muuhun elämääni, mulla on aivan ihana lapsi ja ystävät, mutta silti.. Olis ihana löytää se ihminen jonka kanssa jakaa jotain erityistä. *huokaus*

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Alkuperäinen kirjoittaja suruttaa..:

Juu ei se poista ihanaa uutta parisuhdetta vaikka lapsia onkin.:) Mulla pienin oli n.4kk kun tavattiin avomieheni kanssa.

niin mä sillä kun että on jotenkin rajottuneemmat mahdollisuudet törmätä "mr.oikeaan", kun ne tuskin täältä kotoa tulee hakemaan.. ;) tai onhan niitäkin kai olemassa, mutta siis..no. kuitenkin.
Missä hoitovapaalainen tapaa miehen,kun harvakseltaan pääsee mihinkään muualle kuin kauppaan.. ;) että sinnekö sitten? nettiin en jotenki osaa luottaa..et sieltä mitään löytäisin. Ja liika hakeminenkin on pahasta.
Alkaa vaan olla niin tyhjä olo!!

Alkuperäinen kirjoittaja suruttaa:
ihmiset on varmaan vaan kaikki niin erilaisia.. Ite oon ollut yksin vasta vuoden, mutta oon sen tyyppinen ihminen että kaipaisin jonkun jonka kanssa jakaa arkea. Kyse ei oo siitä etten olisi onnellinen muuhun elämääni, mulla on aivan ihana lapsi ja ystävät, mutta silti.. Olis ihana löytää se ihminen jonka kanssa jakaa jotain erityistä. *huokaus*

Niin, mulla täyttää ystävät, parisuhteettomuudesta syntyneen "tyhjiön". Nähdään viikollakin, laitetaan yhdessä ruokaa jne. Ollaan laajempi perhe niiden kanssa.

Kyllä mä tapailin kuukauden verran yhtä netistä löydettyä miestä, että voi niihin ainakin jonkun verran luottaa. Mulla oli ihan samanlaiset ajatukset ku sulla, niin tossa vuos sitte ja laitoin nettiin ilmotuksen, niin johan rupes tulemaan säpinää :)

Alkuperäinen kirjoittaja hassunhauska:
Kyllä mä tapailin kuukauden verran yhtä netistä löydettyä miestä, että voi niihin ainakin jonkun verran luottaa. Mulla oli ihan samanlaiset ajatukset ku sulla, niin tossa vuos sitte ja laitoin nettiin ilmotuksen, niin johan rupes tulemaan säpinää :)

Mihin sivulle sä laitoit?
Onko muilla kokemuksia mikä ois järkevä sivusto laittaa jos harkitsis...?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Miksi niin monelle, se puolison löytäminen, on elämää suurempi kysymys? Miksi ihmiset ei osaa olla yksin? Mä oon ollu kohta 10v. yksin lasten kanssa, ja melkein koko ajan ilman parisuhdetta, enkä koskaan oo ollu näin onnellinen.

Ma taas haluan parisuhteen ja haluan saada lisaa lapsia.