Mikä tässä joulussa väsyttää ? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsynyt Tonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Väsynyt Tonttu

Vieras
Lauantaina oli appiukko meillä ja syötiin jouluruokaa mutta silloin ei tarvinut juurikaan mitään itse kuitenkaan tehdä. Mies kattoi ja laittoi ruoan jne. Sunnuntaina oltiin oman perheen kesken kotona. Eilen vanhempieni luona pukkia odottamassa mutta ei sielläkään mitään tarvinut tehdä, saunottiin, syötiin äidin laittamaa ruokaa ja oltiin vaan.
Tänään sitten aamupäivä oltiin ihan vaan perheen kesken kotona, tyttö leikki uusilla leluilla ja oltiin rauhassa muuten vaan. Iltapäivällä käytiin anoppilassa mutta ei sielläkään mitään tarvinut tehdä.
Nyt oli tarkoitus mennä huomenna appiukolle mutta se piti perua kun en kertakaikkiaan vaan JAKSA :(

Raskaana 30.viikolla. Sekö se vie voimat ?

Raskaus varmasti vaikuttaa sulla. Itsestäni olen huomannut joulunajan väsyttävän ihan sen vuoksi, että on vähän tekemistä, eikä tarvitse olla koko aikaa skarppina, että asiat sujuvat. Lisäksi mua väsyttää liika nukkuminen... kun normaalisti nukun yössä n. 6 tuntia, niin nyt tulee nukuttua useampana yönä peräkkäin 8-9 tuntia yössä.

Totta kyllä sekin että olisi kiva tehdä jotain. Ja tuo jouluruoka tulee kohta korvista.
Inhottavaa vaan kun tahtois nauttia joulusta ja rauhasta jne. mutta tuntuu ettei jaksa edes nauttia. Joka paikkaa kolottaa ja kiukuttaa :(

Panadoliakin menee päivittäin kun päätä särkee :( En oikeesti tahdo jaksaa. Kai tää on joku tapa purkaa joulustressiä kun tekis mieli itkeä ja lyödä hanskat tiskiin :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Väsynyt Tonttu:
Totta kyllä sekin että olisi kiva tehdä jotain. Ja tuo jouluruoka tulee kohta korvista.
Inhottavaa vaan kun tahtois nauttia joulusta ja rauhasta jne. mutta tuntuu ettei jaksa edes nauttia. Joka paikkaa kolottaa ja kiukuttaa :(

Auttaisko kolotukseen ja kiukkuun vaikka reipas kävelylenkki, siinä määrin siis, miten nyt jaksat massun kanssa kävellä. Raitis ilma ainakin tekisi hyvää. Ja sen päälle vaikka sauna, tai lämmin suihku, ellei saunaa ole käytettävissä. Tuossa olisi tekemistä, ei mene ihan löhöilyksi =)

Minä olen koko ikäni ollut jouluihminen ja nyt toivon että koittaa pian se aika kun saan kuusen heivata ulos, joulukukat kuolis pöydälle jne. Mitä tää on ??? :'( Yleensä en luopuis joulusta vielä uuden vuoden jälkeenkään. Ja nautin joulusta täysillä ja suren kun se menee niin pian ohi.
Johtuuko tää siitä että vauvan tulo on niin lähellä, parin kuukauden päästä syntyy vai mikä minulla on ?
Haluan edelleen olla innokas jouluihminen :(

Mua ainaki väsyttää ku en saanu kunnolla nukkua kahteen yöhön. Siis tavallisestiki on katkonaisia nuo yöt, mut nyt oli vieraita ja nukuin 2 yötä lattialla patjalla ja huonosti. Ja sit luulen että tää runsas syöminen väsyttää. Oon mä kyllä kahtena aamuna käyny tallilla paskaa luomassa mut ei kai se nyt silleen väsytä.

Pitäis varmaan syödä kevyemmin ja ulkoilla.

Ikinä en ole uudesta vuodesta tykänny ja nyt en haluis että se tulee ollenkaan. En jaksa sitä rakettien paukkumista läpi yön ja naapureiden örveltämistä. Neiti ei saa nukuttua ja sit ollaan parisängyssä neiti, mies ja minä ison mahani kanssa hikihatussa. Muutenkin olen alkanut öisin hikoilemaan kun tuo yksi lämpöpatteri kasvaa tuolla kohdussa.
*NARINARINARI*