Mikä tässä nyt oikeen mättää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
Ahistaa ahistaa tämä koti!!! Olen ihan tuhottoman väsyny. Mä tiedän mitä pitäis tehdä mut en saa otetta! Koko keho on kaaoksessa ja koko koti on kaaoksessa.
Nyt kun taloudellisesti menee ok,niin tulee muut. Mä olen ihan tuhottoman väsyny! Ja mies tietää sen mut ei hänkään jaksa tehdä asialle mitään. Kun on itsekkin väsyny.
Mä imetän vielä nuorinta (10kk) ja syö yölläkin sen vähintään kaks kertaa. Isommat lapset nukkuu jo läpi yön heräämättä. Pääsen silti aikasintaan nukkuun illalla yhdentoista aikaan ja ylös on noustava jo seittemältä.

Minun on pakko päästä täältä kotoa pois. Lähdin aamulla viemään lapsia kerhoon,mut kukaan ei heistä sinne suostunu jäämään. Ette usko kuin paljon otti kupoliin!!!! Turha reissu ajaa tuo 30km.... Kun tulin kotiin niin täällä ootti se sama sekamelka ja kaaos mikä jäikin. Vaikka kuin kerään ja siivoan niin ne kamppeet on kohta yhtä levällää. Vaikka mä en ole koskaan ollu mikään nöpö niin nyt ahdistaa!!! ja nuo pyyki!

Mieheni tekee nyt pakosta väliaikasesti kahta hommaa joista toinen loppuu kohta. Et hän on aivan yhtä väsyny ja ressaantunu. Ja hänen on pakko yöllä saada nukkua ne vähäset unet,joten minä olen se joka nousen jos tarvii,

no kyllähän se välillä ahdistaa tämä kotona olo.... mut jos ei ole ketään kelle puhua niin voithan ottaa yhteyttä neuvolaan, ohjaavat eteenpäin... jos kotona olo tuntuu kurjalle niin lähde kyläilemään... tee jotain kivaa, lähde pois kotoa.. kyllä se olo siitä helpottuu..

Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:
no kyllähän se välillä ahdistaa tämä kotona olo.... mut jos ei ole ketään kelle puhua niin voithan ottaa yhteyttä neuvolaan, ohjaavat eteenpäin... jos kotona olo tuntuu kurjalle niin lähde kyläilemään... tee jotain kivaa, lähde pois kotoa.. kyllä se olo siitä helpottuu..

Mä olen tällä viikolla käyny joka ilta jossain. Eilenki eka lääkärissä nuorimman kans ja sit käväsin kahvilla tuttavan tykönä. ja illalla vielä siskolla.

Hetkellisesti nuo aina auttaa,mut ahdistus palaa ku kotiin tulen. yritän nauttia penistä hetkistä ja onnistumisista,mut ei jaksa silti. jos luen lapsille niin en kestä yhtään et ne ei kaikki istu rauhassa rivissä.Jos yksikään rupee temppuileen niin pimahan heti ja lukeminen jää siihen...

hävettää

Olisiko minulle paremmin vastattu jos olisin kirjoittanut mustana! Tuskin!
kiitos kannustuksesta.Mä lähden taas järkkään ja siivoamaan.

(kieltämättä odotin et olisin eden vähän saanu tukea täältä)

MOI!

kyllä on pare ottaa yhteyttä johonkin, että voit jutella ahdistukset pois. jos jo alkaa tuntumaan ettet luota enään omiin tekoihisi, niin kyllä silloin varoitusvalo jo vilkkuu. tsemiä ja soitto vaan neuvolaan tai lääkäriin.

Tiedän tunteen hei!! Mulla samanikänen ja tuntuu että seinät kaatuu päälle..koko ajan saa olla siivoomassa toisten jälkiä ja ukko ei tajua mitään. Meillä on sukset ihan ristissä ja vituttaa koko ajan. Lapsille tiuskin ja tuntuu että ei oo yhtään hermoja niitten kanssa. Kipeenä oon ollu,mitään ei saa aikaseks..ankeeta.Mä en oo käyny missään muualla ku kaupassa,en tunne tältä seudulta ketään vielä. Se kaupassa käyntiki vähän piristää mutta viimeistään tossa kotipihassa alkaa ahistaa kun tietää että hulinaa ja riitaa on vastassa kun oven avaa..
Mä olen tosin raskaana että mulla sekin vaikuttaa..mutta kun ei IHAN kaikkea voi hormoonien piikkiin laittaa..niisk.

Yhteistyössä