Mikä teitä vaivaa?

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mulla oli tänään T-I-L-I-P-Ä-I-V-Ä :D :D :D

B)

Mitä sä ostit mulle?

En mitään :xmas:

Se on tää suhde sit kyl poikki. Nyt. Välittömästi. Tällä viestillä. Mä luulin että me oltiin vaimoja!

Ei pystyn ostaa ku tuli niin saakelin pieni tilikin,mut tuleehan huomenna lapsilisät :saint:

Paat ostaen mulle sit ekopuuvillahousuja, tai se on loppu!

Alkoko sun torttuas paleltaa vai miks puuvillahousut? :whistle:

Eiku. Puuvilla sitoo haitalliset metaanipäästöt paremmin kuin keinokuidut!

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Vaivaa vaivaa kun mato pyllyä kaivaa... :xmas:

Joo mut ihan tosi, torella tylsiä juttuja. Oo ollu hetkeen ees kunnon provookaan! :xmas:

Onks teillä kihomatoja? :( :( Oon kuullu et ne on tosi kurjia!

Ei ei.. Meillä on ihan kunnon kastematosia, ne vasta häijyjä onkin... :whistle: Noi kihikset on ihan iisipiisi niihin verrattuna..

Mut onks teillä ekologien wc?

Täh!! Eiks teillä vai oo? Kaikki jotka tahtoo olla vähänkin hip ja pop, niin käyttää vain ja ainoostaan riukua... =)

On, mut meillä on reikä maassa, kun lapset ei osaa sitä riukuruikkua vielä kunnolla. Naapurit känisee aina tosta, ympäristön sabotoijat - vetää nyt litratolkulla juomavettä paskanhuuhteeksi monta kertaa päivässä!

Meillä suhauttaa jätkä kans siittä reunalta vaan ja tyttö kulkee ilman vaippoja. Mettässä kun asutaan, sinnehän ne elukatkin paskoo. Sepä se, sade vedellä on persusta mukava huljuttaa. Tarpeen tullen siis. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:
Jaa. Mä kyllä vastustan tommosta. Luonnollisuus on ihanaa ja kaunista! Aivan sama jotta haiseeko vai mitä, kunhan on aina au naturel! Anna siekin rehottaa ja pöhöttää, tee ekoteko!
no en takuulla anna rehottaa! :o hyi,miten kukaan voi pitää puskaa? :x :p

Ootteko huomannu et sinne alkaa aikojen saatossa muodostua raggae pampuloita?

Olen. Miehelläni on niitä. Ihanat vaaleat karvat reggae-pampuloina.

Vaivaa vaivaa kun mato pyllyä kaivaa... :xmas:

Joo mut ihan tosi, torella tylsiä juttuja. Oo ollu hetkeen ees kunnon provookaan! :xmas:

Onks teillä kihomatoja? :( :( Oon kuullu et ne on tosi kurjia!

Ei ei.. Meillä on ihan kunnon kastematosia, ne vasta häijyjä onkin... :whistle: Noi kihikset on ihan iisipiisi niihin verrattuna..

Mut onks teillä ekologien wc?

Täh!! Eiks teillä vai oo? Kaikki jotka tahtoo olla vähänkin hip ja pop, niin käyttää vain ja ainoostaan riukua... =)

On, mut meillä on reikä maassa, kun lapset ei osaa sitä riukuruikkua vielä kunnolla. Naapurit känisee aina tosta, ympäristön sabotoijat - vetää nyt litratolkulla juomavettä paskanhuuhteeksi monta kertaa päivässä!

Meillä suhauttaa jätkä kans siittä reunalta vaan ja tyttö kulkee ilman vaippoja. Mettässä kun asutaan, sinnehän ne elukatkin paskoo. Sepä se, sade vedellä on persusta mukava huljuttaa. Tarpeen tullen siis. =)

Ihanaa, kun on vielä ekoilijoita tässä pahassa ja likaisessa maailmassa
:heart: Kukkassii!

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Perskeles. Mitä mie sit nyt? Kerettiin jo hiomaankin pöytä ja tuolit. Ja lattiakin.

Ei kuule auta, nyt kaasutellaan.

Hyvä silti kun tunnustit sovinnolla. Tiedän ip:si ja teen ekoiskun teille. Vasta sitten kun oot maalannut, toki. Otan sen pöydän ja ne tuolit vähän niinkuin...takavarikkoon...mimmoset ne muuten on?
:whistle:

Ne on törkyhienot etkä tasan varikoi mittää |O Mie köytän ne jeesusteipillä ihteeni. Pihistä, jos uskallat :p Taatusti ärisen.

Vanhat ostettiin antiikkiliikkeestä. Mut ei ne mittään antiikkia ole, sellaiset pinnatuolit ja komiajalkainen pöytä. Eivätkä sovi yhtään yhteen, mutta vähät mie välitän :xmas:

Ei mut nyt se Lost mänöö. Se on moro!

Perskeles. Mitä mie sit nyt? Kerettiin jo hiomaankin pöytä ja tuolit. Ja lattiakin.

Ei kuule auta, nyt kaasutellaan.

Hyvä silti kun tunnustit sovinnolla. Tiedän ip:si ja teen ekoiskun teille. Vasta sitten kun oot maalannut, toki. Otan sen pöydän ja ne tuolit vähän niinkuin...takavarikkoon...mimmoset ne muuten on?
:whistle:

Ne on törkyhienot etkä tasan varikoi mittää |O Mie köytän ne jeesusteipillä ihteeni. Pihistä, jos uskallat :p Taatusti ärisen.

Vanhat ostettiin antiikkiliikkeestä. Mut ei ne mittään antiikkia ole, sellaiset pinnatuolit ja komiajalkainen pöytä. Eivätkä sovi yhtään yhteen, mutta vähät mie välitän :xmas:

Ei mut nyt se Lost mänöö. Se on moro!

Ootapas.....................

Mäki mänöön. Ku ois koeviikko menossa. Riitti retkuilu.

Muistakaa kerätä pökäleet pussiin ettei kenenkään pikku-Matilda astu päälle tai syö sitä torttua!

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
:laugh:

Mutta joo, asiaan. Mäkin tukehdun täällä, kaiken kivan provoilun ja muun puuttuessa munkin pää alkaa lyödä tyhjää, enkä mä osaa sit edes kettuilla :o

No niin just. Mä alan kohta pököilemään oikein urakalla täällä. Ei tässä muukaan auta. Hetken kun oon pois ja tuun takas, ni ei palstasta oo näköjään mitään jäljellä. Jotain keväthulluutta ihmisillä selkeesti. Mä alan itkemään!

No niin just. Mä alan kohta pököilemään oikein urakalla täällä. Ei tässä muukaan auta. Hetken kun oon pois ja tuun takas, ni ei palstasta oo näköjään mitään jäljellä. Jotain keväthulluutta ihmisillä selkeesti. Mä alan itkemään!

Joo-o.. mielikuvitukset hukassa meidän provoilla? Kevättä rinnassa riidanhaastajilla? What ever, it's boring!