Mikä vaivaa ihmistä, joka ei kiroile koskaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelen vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt Echo sulla on tilaisuus taas kerran... Ala nyt nälvimään Milannaa täysillä. Kyllähän Milannasta pitää "kouluttaa" yhtä hyvä äiti, kuin sinäkin olet. Ei voi olla hyvä äiti, jos ei ole just sellainen, kuin sinä Echo olet.

No enpä kyllä minäkään usko että Echo ois ketään huoraksi kutsunut,edes Milannaa...
Joten ihan asiastahan Echo (nyt) huomautti.

Ei, vaan mä en muista koskaan haukkuneeni ketään naista huoraksi (ehkä yläasteella siskon kans riidan tuiskeessa). En ole yleensä tarkka maineestani mutta tuo oli jo kovempi syytös johon moni muukin reagoisi.
Odottelen tässä mitä Milanna vastaa.

Älä unohda Echo, että sinä revittelet oikein kunnolla harmaana. Mustana sinä tietysti olet hyvinkin tarkka maineestasi. Mutta harmaana sinä paljastatkin sen todellisen minäsi...

Älä unohda Echo, että sinä revittelet oikein kunnolla harmaana. Mustana sinä tietysti olet hyvinkin tarkka maineestasi. Mutta harmaana sinä paljastatkin sen todellisen minäsi...
Kysy vaikka modelta. Mä kirjoitan AINA mustana, tai siis viimeisen vuoden olen kirjoittanut.

...ja jos palstalla on joku tietokonenero joka näkee jokaisen IP:n (semmoisia joskus tänne ilmoittautuu) niin voi tarkistaa jokaisen Milanna-ketjun IP:t.

Tässä on se Genova-ketju johon Milanna ilmeisesti viittaa, luin sen.
http://kaksplus.fi/threads/genovaan.2469461/page-9

Siellä loppupuolella jotkut harmaat nimittelevät Milannaa huoraksi, mutta jos joku pystyy katsomaan IP:t niin mä en ole kyseessä.

Alkaa väsyttää Milannan valehtelu.

Yhteistyössä