Mikä väriteema teillä ollut häissä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusjuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
e040.gif
 
Alkuperäinen kirjoittaja viex:
Meillä kultaa ja tummaa punaista ja sydänteema =) olipa persoonallista ja yllättävää =D

Niin siis kutsut ja kiitoskortit, pöytäkoristeet, kukkaset.. yms.. meillä oli itsetehtyä koristelua, paperinarukoristeita ja paljon kynttilöitä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Ei ollut mitään väriteemaa, mutta koska oli syksy ja häävalssina Uralin pihlaja, juhlatilan koristeluna käytettiin syksynpunaisia pihlajan oksia ja lehtiä.

Meidät vihittiin syksyllä myös. Tuli tosi kaunista kun koristeisiin sai luonnosta syksyn ihanat värit. Muuna värinä millä oli sininen esim. mun tukassa pari "juovaa" ja morsiuskimpussa,ulkokynttilöissä ym...
 
Alkuperäinen kirjoittaja punaista punaista jokaisella... yök yök:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Meillä on valkoinen ja punainen.:) :heart:

varmaan yleisin ja tylsin häiden teemaväri... tosin helposti löytää koristeita... mutta silti yök...

On yleisin joo mutta minusta kauniit ja juhlavat värit yhdessä.:) Ne on meidän häät ja me molemmat niistä tuon värisenä tykätään, aivan sama onko kuinka monella saman väristä.:)
 

Yhteistyössä