Mikä vartalotyyppi olen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläskiomena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläskiomena

Vieras
Mielikuvitusta peliin,koska laitan vaan mittani tähän.Haluan tietää siis et oonko päärynämallia tai itä niitä nyt oli...
Pituus 163cm ja paino 60kg

lantio:96cm
vyötärö:65cm
r.ymp.:92cm

Kertokaa jooko mikä oon?

Tiimalasilta tuo kuulostaa. Mulla tissit-vyötärö-lantio 96-63-90 (kun en ollut vielä raskaana), ja kyllä sitä tiimalasiksi luonnehdittiin, pituus lähelle sama, mutta painoa oli kyllä vähemmän melkein 10kg.

Alkuperäinen kirjoittaja veikkaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mä en tiedä mikä mä olen. Lantio ei ole kovin leveä, vyötärö ei erotu hirveän hyvin, aika kapeat hartiat, mutta todella runsas povi. :/

oletko sä sitten A-vartalotyyppi?

En levene alaspäin, pikemminkin päinvastoin. erittäin sievät ja hyvinmuodostuneet jalatkin mulla on. P-tyyppinen kroppa, jos sivusta katsoo? ;D

En mäkään tiedä mikä olen. Olen aika 'hoikannäköistä' mallia vaatteet päällä eli näytän hoikemmalta kuin samanpituinen ja -painoinen ystäväni. Mulla on kohtuullisen leveät hartiat, pienet rinnat, kapea lantio (ihan ongelmaksi asti kun kaikissa naisten malleissa on aina jätetty tilaa lantiolle), lantioon nähden aika paksu vyötärö, voimakkaasti ulkoneva, pyöreä takapuoli ja hoikat reidet ja jalat. Oon muotopuoli. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
En mäkään tiedä mikä olen. Olen aika 'hoikannäköistä' mallia vaatteet päällä eli näytän hoikemmalta kuin samanpituinen ja -painoinen ystäväni. Mulla on kohtuullisen leveät hartiat, pienet rinnat, kapea lantio (ihan ongelmaksi asti kun kaikissa naisten malleissa on aina jätetty tilaa lantiolle), lantioon nähden aika paksu vyötärö, voimakkaasti ulkoneva, pyöreä takapuoli ja hoikat reidet ja jalat. Oon muotopuoli. :(

oot T tai H

Yhteistyössä