Onkohan mulla jonkinlainen ns syömishäiriö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä sun vaaka näyttää väärin, tuo pituus/paino kuulosti siltä että oisit lievästi ylipainoinen, mutta kuvassa kyllä on sopusuhtainen ja sopivan kokoinen nainen :) Todellakaan et ole läski!

Alkuperäinen kirjoittaja hzzzzzzzz:
Ehkä sun vaaka näyttää väärin, tuo pituus/paino kuulosti siltä että oisit lievästi ylipainoinen, mutta kuvassa kyllä on sopusuhtainen ja sopivan kokoinen nainen :) Todellakaan et ole läski!

Mäkin luulisin. Ettei vaan olis 56-58kg? Kuva ja mitat tuntuu vastaavan paljon pienenmpää vaakalukemaa. :whistle: Ja vaaka voi valehdella mut peili ei. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja rew:
Alkuperäinen kirjoittaja hzzzzzzzz:

Mäkin luulisin. Ettei vaan olis 56-58kg? Kuva ja mitat tuntuu vastaavan paljon pienenmpää vaakalukemaa. :whistle: Ja vaaka voi valehdella mut peili ei. ;)

Joo kyllä minäkin veikkaan että paaaaaljon vähemmän painat. Minä olen 169/68 ja olen kyllä tasan tarkkaan paksummassa kunnossa, vaatekoko 40/L, iso kolmekasikin joskus mahtuu. :D

Ihania kommentteja taas, kiitos niistä :)

Ellei minulla ole silmissä vikaa tai vääristymää niin vaakalukema kyllä pitää paikkaansa. Silloin kun painoin yli 80kg käytin 42 koon housuja. Isoimmillani olen ollut varmasti lähemmäs 90kg ja silloin housujen koko oli 44. Olen ihmetellyt sitäkin, että pystyn lainata vaatteita siskoltani, joka on minun pituinen mutta 10kg kevyempi. Ja voin sanoa että en kyllä tosiaankaan ole mitenkään lihaksikas! Minulla on takanani kaksi raskautta 2,5 vuoden sisään enkä ole koskaan käynyt salilla ym. Paitsi siis viime keväänä kävin suhtkoht säännöllisesti.

olet tosi nättivartaloinen nainen!! mäkin ihmettelen sun painoa, kuvasta näyttää siltä että oikea paino olisi max 58 kg ja mitat myös kertoisi samaa....

ehkä sulla on raskaat luut? eli olet siis vankkatekoisempi vaikka sirolta näytätkin ulospäin :)

muokkaan vielä: se sun ilkeä ex on säätänyt sun vaaán 10 kiloa pieleen...

Yhteistyössä