V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:no ihan sama vastaus sieltä tuli nytkin.. Juota ruiskulla vettä ja jos ei illalla tai aamullakaa syö niin sitten varata aika sinne |O
ja nyt oli eri eläinlääkäri
Outoa että noin sanoo jos jo monta päivää ollut juomatta.Soittaisin silti vielä pariin muuhunkin eläinlääkäriin.Joko johonkin noista päivystävistä tai sitten johonkin joka on myöhempään auki.Eihän sen väliä vaikka ei olesi sieltä teidän läheltä :hug:
itsekin ihmettelen mutta kaippa nuo siellä lääkärissä tietää ku kaksi jo nuin sanonu
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja -vieras-:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja -vieras-:Miksi kummassa hankit edes koiraa, ellet ole valmis näkemään vaivaa sen eteen edes tuossa tapauksessa?? Kunnalla on päivystävä lääkäri, että otappa nyt puhelin käteen ja soita, ei voi olla noin vaikeaa!
No voi perkele sentään... Juu ja koira hankitaan sen takia että on aina kyytiMinkä minä voin että ei satu kellään autoa olemaan ja mies tekee pitkään päivää töissä..
aina saa paskaa niskaan!!!
Miksiköhän sitä sataa niskaan? Kannattaa, ihan tosissaan, joskus toimia, eikä vaan "vinkua" :/ Onhan tässä jo ollut monta päivää aikaa....
mähän sanoin että olen yrittäny soittaa mut aina tulee sama vastaus, joten olen toiminutkin.. Vingu vaan yksinäs, mulla menee hermot kun eläinlääkärikään ei voi tosissaan ottaa
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahippu:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja -vieras-:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja -vieras-:Miksi kummassa hankit edes koiraa, ellet ole valmis näkemään vaivaa sen eteen edes tuossa tapauksessa?? Kunnalla on päivystävä lääkäri, että otappa nyt puhelin käteen ja soita, ei voi olla noin vaikeaa!
No voi perkele sentään... Juu ja koira hankitaan sen takia että on aina kyytiMinkä minä voin että ei satu kellään autoa olemaan ja mies tekee pitkään päivää töissä..
aina saa paskaa niskaan!!!
Miksiköhän sitä sataa niskaan? Kannattaa, ihan tosissaan, joskus toimia, eikä vaan "vinkua" :/ Onhan tässä jo ollut monta päivää aikaa....
mähän sanoin että olen yrittäny soittaa mut aina tulee sama vastaus, joten olen toiminutkin.. Vingu vaan yksinäs, mulla menee hermot kun eläinlääkärikään ei voi tosissaan ottaa
kannattaa olla tiukka... jos koira ei ole oikeesti syönyt ja juonut 4-5 päivään niin sillä on oikeesti kohta henki pois. Sillä ei ole kohta sisäelimistä mihinkään, ne lakkaa toimimasta, vaurioituu...
Minä soittaisin sinuna uudelleen vaatisin että asialle nyt tehdään jotain...
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Rauhoitutaan kaikki..
Monet lääkärit ei oikeasti viitsi illalla ottaa vastaan jos ei ole hyötyeläin, mutta kannattaa olla tiukkana aamulla jos koissu ei juonut.
Vaikka aamulla joisikin, niin veisin silti lääkäriin ettei jää jotain vaivaa.
Meillä kokemusta lääkäristä jolle yritimme väkisin viedä koiraa ja sitten kun saatiin viimein lääkäri tutkimaan, niin antoi vaan antibioottia.
Seuraavana päivänä vein yksityiselle ja heti sanoivat, että otetaan kokeet, mutta mitään ei taida olla enää tehtävissä..
Koira piti lopettaa alle 4v kun sillä oli imusolmukesyöpä.
Jota toinen lääkäri hoiti vastentahtoisesti antibiootilla. (hänen mielestään koiralla ei ollut oikeasti hätää)
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:ruiskulla sain juuri juotettua vettä, vielä kun saisin sen syömään jotain.. Eikös koiran nenänpää ole kylmä ja ei märkä jos se on kipeä?? Tuolla on nenä märkä ja kuuma, ja muutenkin tuntuu hyvältä, siis vatsa.
Voiko koira reagoida ikävään nuin?
Alkuperäinen kirjoittaja -vieras-:Kyllä päivystävä tulee koirankin takia, tosin se MAKSAA... Nesteytykseen se koira pitäis laittaa. Mutta mun osalta olkoon tässä, ei paljon koiraa auta vaikka kuin täällä asiaa puitaisiin, harmi kyllä! :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:ruiskulla sain juuri juotettua vettä, vielä kun saisin sen syömään jotain.. Eikös koiran nenänpää ole kylmä ja ei märkä jos se on kipeä?? Tuolla on nenä märkä ja kuuma, ja muutenkin tuntuu hyvältä, siis vatsa.
Voiko koira reagoida ikävään nuin?
Yritä sinnikkäästi vain antaa lisää ruiskulla.Jos sitten huomaisi kuinka hyvää vesi on.Ja kokeile antaa ihan mitä vaan kaapista.Leikkelettä,juustoa,lihapullaa mitä nyt sattuu olemaan.
Mitä koira voisi ikävöidä?Toki voi varmaan noin silloin reagoida..
Mutta huomenna yrität saada lääkäriin jos ei vieläkään suostu juomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:Täällä palstalla törmää kyllä jatkuvasti ihan uskomattomiin tapauksiin. Miksi ihmeesä sinunkin on pitänyt koira ottaa, jos kerran olosuhteesi ovat noin huonot ettet pysty siitä huolta pitämään!
Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:Täällä palstalla törmää kyllä jatkuvasti ihan uskomattomiin tapauksiin. Miksi ihmeesä sinunkin on pitänyt koira ottaa, jos kerran olosuhteesi ovat noin huonot ettet pysty siitä huolta pitämään!
ei ne olosuhteet ole huonot.. Tai no kaikkihan on huonoa jos täällä jotain kertoo.. Emme edelleenkään ole täällä kauaa asuneet ja ennen mies oli vähemmän töissä ja eläinlääkäri muutaman min päässä..
Minä kyllä vien sen mutta päivisin en pääse viemään... Ja onko se mun vika mitä LÄÄKÄRIT sanoo..?? Ja koirasta on kyllä hyvää huolta pidetty, tämä on nyt poikkeus :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satu86:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:Täällä palstalla törmää kyllä jatkuvasti ihan uskomattomiin tapauksiin. Miksi ihmeesä sinunkin on pitänyt koira ottaa, jos kerran olosuhteesi ovat noin huonot ettet pysty siitä huolta pitämään!
ei ne olosuhteet ole huonot.. Tai no kaikkihan on huonoa jos täällä jotain kertoo.. Emme edelleenkään ole täällä kauaa asuneet ja ennen mies oli vähemmän töissä ja eläinlääkäri muutaman min päässä..
Minä kyllä vien sen mutta päivisin en pääse viemään... Ja onko se mun vika mitä LÄÄKÄRIT sanoo..?? Ja koirasta on kyllä hyvää huolta pidetty, tämä on nyt poikkeus :ashamed:
Olet ilmeisesti muuttanut maalle ja eskustellut kunnaneläinlääkärien kanssa. He eivät välttämättä ole kovinkaan kiinnostuneita koirista tai kissoista, hamstereita puhumattakaan. Jos voisit vaikka soittaa sille entiselle (kaupunki?)eläinlääkärille (vaikka olisikin kaukana) ja kysyä neuvoa tilateeseen. Sydämestäni toivon että koira saisi hoitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaikki eläinlääkärit eivät tee työtä rakkaudesta eläimiin vaan rahasta ja silloin ei tosiaan yksi koiran henki meinaa mitään, toivottavasti saat koiran pian lääkäriin, joka edes haluaa koiran katsoa!