mikähän tämä vois olla? vai onko mikään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelijä"

Vieras
vähän tyhmältäkin tuntuva kysymys :D eli olen nyt tämän viikon ollut flunssainen, enää ei ole kuin yskää ja nuhaa, kuumetta ei enää ole ollut 3 päivään.
noh eilen kävin koiran kanssa pienellä rauhallisella lenkillä, niin tunsin "juilaisun" vasemmassa rinnassa. siis juurikin rinnassa, ei missään sydämessä. ei rytmittynyt mitenkään liikkeen tai hengityksen mukaan pari kertaa vain vihlaisi. ajattelin, että onkohan jotain normaalia "tissikipua" kun tiedän että menkat lähestymässä noin viikon päästä.
menin kotiin, ei tuntunut hetkeen mitään. sitten tuntui taas muutama vihlaisu ja mietin että mikähän se on, ja tunnustelin sitten molempia rintoja, että onko kipeitä kohtia yms. vähän turvottaa ja on kipeähköt, mutta se on ihan normaalia mulla tähän aikaan kun menkat lähestymässä. vasemman rinnan "tyvessä" tässä rintojen välissä, onko se nyt rintaranka vai mikä, niin on kuitenkin sellainen kipeä alue. kipeä lähinnä painaessa, ja muutaman kerran siinä tosiaan tuntui jotain kipuilua vaikkei koskenutkaan. ei tunnu mitään pattia tai mitään siinä, mutta lihas on painaessa hyvinkin kipeä? voikohan olla jotenkin revähtänyt, olisi jotenkin hassulta alueelta kyllä. vai mikä ihme olisi kyseessä, tuo kuitenkin välillä (nyt harvemmin) kipuilee siinä rinnan alueella ikävästi. ei oo aiemmin ollut vastaavaa.

ei varmaankan ole. mulla ei siis ole lapsiakaan. ja netissä oireissa mainitaan että tulis jotain eritettä rinnasta jne.. ja varmasti olisi vielä paljon kipeämpi.. lähinnä siitä rinnan juuresta, rintojen välistä on lihas hyvinkin kipeänä jos kevyesti painaa.. ja saattaa muutenkin vihlaista kipeästi välillä, ei ole mitään säännöllisyyttä eikä satu hengittäessä mihinkään.

no se nyt on selvää, että joku lihas jumittaa, mutta mikä tuohon neuvoksi.. särkylääkettä ei ole.. inhottavaa kun kipu säteilee vasemman rinnan alueelle, ja muutenkin meinaa olla rinnat kipeinä.. :/

Yhteistyössä