Mikähän vois olla tän illan/yön kuumin puheenaihe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:X osanottoni... etkö ole puhunut miehen kanssa asiasta? oletko koskaan edes osannut epäillä mitään tuollaista? Oletteko kauan ollu yhdes, entä onko lapsia?

EN todellakaan ole epäillyt mitään tollasta!! Mies vihaa h.omoja. Nyt on seittemäs vuosi menossa yhteistä taivalta ja kaksi lasta on.
Vai voisko toi olla jotain läppää vaan?? Tekeeks terve mies noin, vaikka ihan huumorimielessäkin??
Voihan se olla läppääkin, tai sitten ei. Onhan niitäkin jotka tulee kaapista ulos "myöhemällä iälläkin".

Mitä niissä viesteissä oikein oli?

No mitä nyt vois olla jos laittaa johku txttvn mies hakee miestä- osioon viestejä...

Siis mun mies oli sinne laittanut itse ja sitten oli tullut aikamoisia vastauksia ja yhessäkin oli että hetiks tavataan ja missä???

Siis toivon, että ois pilaa, mutta oikeesti herää kyssäri et onks kaikki kuitenkaan ok?? miehellä meinaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
oletko varma että vastapuoli on mies?

no laitoin hakuun sen nron mistä tuli ja sieltä tuli ainakin tieto et ois jonkun äijän. siis nimi ja os

Toki sitä vois nainenkin käyttää ja ihan yhtä paha asia silloin olisi :|

minullakin oli joskus liittymä yhden kaverin siis mies puolisen nimissä :/
ikävää kuitenkin tuollainen

no laitoin hakuun sen nron mistä tuli ja sieltä tuli ainakin tieto et ois jonkun äijän. siis nimi ja os

Koitahan jokukerta soittaa siihen numeroon ja kuuntele kuka siellä vastaa. :whistle:

Jos mun numeron laittaa hakuun, niin tulee miehen tiedot, se omistaa liittymän ja minä olen käyttäjä..Toivottavasti saatte asiat selvitettyä :/ :)

[/quote]

"no laitoin hakuun sen nron mistä tuli ja sieltä tuli ainakin tieto et ois jonkun äijän. siis nimi ja os

[/quote]"

Toivottavasti ei ollu osotetietojen mukaan lähistöllä asuva..

Ja niille jotka kohta ulisee siiitä että miks luen toisen puhelinta niin tiedoksi.. se on mun puhelin, liittymä on mun nimellä, mä olen sen ostanutkin, missään ei lue, että käyttäjänä ois mies vaan mulla on siis virallisesti kaksi nroa ja liittymää... epävirallisesti toista käyttää mies :|

Hankala tilanne sinänsä koska sähän oot luvatta sen puhelinta tutkinu (kirjotin ennen kun luin ton sun puhelin omistus jutun) ja saanu asiasta vihiä.. jos sä siltä jotain kysyt niin se tulee heti ilmi.. ja sit jos sä et puhu asiasta mitään niin pystytkö sä sit sen unohtaan, silleen ettei se paina sua koko aikaa...

No mitä nyt vois olla jos laittaa johku txttvn mies hakee miestä- osioon viestejä...

Siis mun mies oli sinne laittanut itse
ja sitten oli tullut aikamoisia vastauksia ja yhessäkin oli että hetiks tavataan ja missä???

Siis toivon, että ois pilaa, mutta oikeesti herää kyssäri et onks kaikki kuitenkaan ok?? miehellä meinaan!!

Jos näin on jo päässyt käymään, niin kyllä teillä tosiaankin on puhuttavaa. Voihan miehesi olla ihan hyvin bi ja se aikaisempi vihamielisyys homoja kohtaan voikin johtua siitä, että ei hyväksy omia halujaan tai haluaa peittää oman kiinnostuksensa.
Joka tapauksessa olisi teille molemmille parasta selvittää missä mennään ja kenen ehdoin. Minä ainakin haluaisin tietää miehen mieliteot jos olisin sinun asemassasi. Ihan senkin vuoksi, että onko veto miehiin niin kova, että parisuhde on vaarassa.

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:

Siis mun mies oli sinne laittanut itse
ja sitten oli tullut aikamoisia vastauksia ja yhessäkin oli että hetiks tavataan ja missä???

Jos näin on jo päässyt käymään, niin kyllä teillä tosiaankin on puhuttavaa. Voihan miehesi olla ihan hyvin bi ja se aikaisempi vihamielisyys homoja kohtaan voikin johtua siitä, että ei hyväksy omia halujaan tai haluaa peittää oman kiinnostuksensa.
Joka tapauksessa olisi teille molemmille parasta selvittää missä mennään ja kenen ehdoin. Minä ainakin haluaisin tietää miehen mieliteot jos olisin sinun asemassasi. Ihan senkin vuoksi, että onko veto miehiin niin kova, että parisuhde on vaarassa.

mites jos selviiki, että on "tullut ulos kaapista" niin onko silloin eroaminen ainoa mahdollisuus vai kannattaako kulissiliitto?? olemme olleet naimisissa kohta 5v

Yhteistyössä