Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voihan se olla läppääkin, tai sitten ei. Onhan niitäkin jotka tulee kaapista ulos "myöhemällä iälläkin".Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja vieras::X osanottoni... etkö ole puhunut miehen kanssa asiasta? oletko koskaan edes osannut epäillä mitään tuollaista? Oletteko kauan ollu yhdes, entä onko lapsia?
EN todellakaan ole epäillyt mitään tollasta!! Mies vihaa h.omoja. Nyt on seittemäs vuosi menossa yhteistä taivalta ja kaksi lasta on.
Vai voisko toi olla jotain läppää vaan?? Tekeeks terve mies noin, vaikka ihan huumorimielessäkin??
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:oletko varma että vastapuoli on mies?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä niissä viesteissä oikein oli?
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:oletko varma että vastapuoli on mies?
no laitoin hakuun sen nron mistä tuli ja sieltä tuli ainakin tieto et ois jonkun äijän. siis nimi ja os
Toki sitä vois nainenkin käyttää ja ihan yhtä paha asia silloin olisi :|
Koitahan jokukerta soittaa siihen numeroon ja kuuntele kuka siellä vastaa.Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:oletko varma että vastapuoli on mies?
no laitoin hakuun sen nron mistä tuli ja sieltä tuli ainakin tieto et ois jonkun äijän. siis nimi ja os
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Elämänlähde, laitoin yv
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:oletko varma että vastapuoli on mies?
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä niissä viesteissä oikein oli?
No mitä nyt vois olla jos laittaa johku txttvn mies hakee miestä- osioon viestejä...
Siis mun mies oli sinne laittanut itse ja sitten oli tullut aikamoisia vastauksia ja yhessäkin oli että hetiks tavataan ja missä???
Siis toivon, että ois pilaa, mutta oikeesti herää kyssäri et onks kaikki kuitenkaan ok?? miehellä meinaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä niissä viesteissä oikein oli?
No mitä nyt vois olla jos laittaa johku txttvn mies hakee miestä- osioon viestejä...
Siis mun mies oli sinne laittanut itse ja sitten oli tullut aikamoisia vastauksia ja yhessäkin oli että hetiks tavataan ja missä???
Siis toivon, että ois pilaa, mutta oikeesti herää kyssäri et onks kaikki kuitenkaan ok?? miehellä meinaan!!
Jos näin on jo päässyt käymään, niin kyllä teillä tosiaankin on puhuttavaa. Voihan miehesi olla ihan hyvin bi ja se aikaisempi vihamielisyys homoja kohtaan voikin johtua siitä, että ei hyväksy omia halujaan tai haluaa peittää oman kiinnostuksensa.
Joka tapauksessa olisi teille molemmille parasta selvittää missä mennään ja kenen ehdoin. Minä ainakin haluaisin tietää miehen mieliteot jos olisin sinun asemassasi. Ihan senkin vuoksi, että onko veto miehiin niin kova, että parisuhde on vaarassa.
Ei varmaan pysty unohtaan, mua jäisi ainakin kaivelemaan. :ashamed: Hankala tilanne tosiaan, mut koita saada asioihin selvyys, ihan itsesi takia.Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:En tiiä pystyykö tätä unohtaa, vaikka oiskin vaan läppää... :ashamed: