Just tuo tieto ongelma, et mistään ei löytynyt tietoa niin et ois ymmärtänyt mitä hankkia ja kuinka käyttää. Aluks yritti etsiä tietoa mut viisainta ois kun joku näyttäs kädestä pitäen et näin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja petite:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:Tässä on varmasti lueteltu jo kaikki mun syyt.
1. En jaksanut perehtyä
2. Pyykkiä on muutenki liikaa
3. Olisi pitänyt olla kamalan paljon rahaa käytettäväksi kerralla, tai sitten kestoiluun olisi pitänyt perehtyä pari-kolme vuotta ennen raskaaksi tuloa
4. Mulla ei ole säilytystiloja
5. En jaksaisi olla vaihtamassa vaippaa tunnin välein
6. Jos sitä kakkaa ei kestojen kanssa edes huomaa, kuten joku sanoi niin meidän tytöllähän olis koko ajan perse palaneena.
peesipeesi ja peesi...mieluummin biohajoavia jos joku kertois hyvän merkin...
Iso peesi!!!
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:Tässä on varmasti lueteltu jo kaikki mun syyt.
1. En jaksanut perehtyä
2. Pyykkiä on muutenki liikaa
3. Olisi pitänyt olla kamalan paljon rahaa käytettäväksi kerralla, tai sitten kestoiluun olisi pitänyt perehtyä pari-kolme vuotta ennen raskaaksi tuloa
4. Mulla ei ole säilytystiloja
5. En jaksaisi olla vaihtamassa vaippaa tunnin välein
6. Jos sitä kakkaa ei kestojen kanssa edes huomaa, kuten joku sanoi niin meidän tytöllähän olis koko ajan perse palaneena.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Just tuo tieto ongelma, et mistään ei löytynyt tietoa niin et ois ymmärtänyt mitä hankkia ja kuinka käyttää. Aluks yritti etsiä tietoa mut viisainta ois kun joku näyttäs kädestä pitäen et näin.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Ei jaksa eikä kiinnosta. Helpommalla pääsee ilman
Alkuperäinen kirjoittaja toivotontako?:Haluaisin edelleen vastauksen aiempaan: Siis herätätkö vauvan vaipanvaihtoon jos nukkuu pitempään? Mites yöllä?