Miks kaikki menee aina näin? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Oon tosi surullinen, kaikki menee aina näin huonosti :( Meillä olis tänään miehen kanssa vapaa ilta kun lapsi meni hoitoon. Meidän piti pitää rento ja kiva ilta, niin että olis aikaa toisillemme kun ei olla ehditty niin kauheesti nyt yhdessä aikaa viettään. Mutta nyt mies alkoikin sanoon, että haluu baariin tai oltas menty vaikka leffaan ettei hän halua kotona kököttää/ajella myöhemmin johonkin syömään tms.
Leffaan nyt ei tähän aikaan enää voi mennä. Baariin menoa harmittelin kun oli toissa viikonloppuna baarissa ja yrittäny nyt vähentää juomista,juo norm. 2-4krt/kk ja sillon on kyllä todella kännissä ja erittäin vit*uuntunut monta päivää sen jälkeen.
Sitten sanoin, että lähdetään sitten yhdessä käymään baarissa, mutta eihän se hänelle käynyt, olis halunnu mennä yksin ja mun olis pitänyt mennä eri paikkaan..
Noh, nyt mies meni nukkuun ja itse mietin mitä tekis.. Harmittaa todella :( Miehen mielestä ollaan aina yhdessä mutta mä kyllä kaipaan aikaa joskus ihan kaksin, ilman lasta..

Olisitte pitäneet lapset kotona, niin olisi ollut hauskempi ilta. Outoa, että aina täytyy lähteä jonnekin, eikö voi nauttia siitä kahdenkeskisestä ajasta kun lapset vaikka mummilla. Saa olla rauhassa, syödä hyvin, saunoa, katsella joku hyvä elokuva ja nukkua aamulla niin kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja teennäistä;23120375:
Olisitte pitäneet lapset kotona, niin olisi ollut hauskempi ilta. Outoa, että aina täytyy lähteä jonnekin, eikö voi nauttia siitä kahdenkeskisestä ajasta kun lapset vaikka mummilla. Saa olla rauhassa, syödä hyvin, saunoa, katsella joku hyvä elokuva ja nukkua aamulla niin kauan.

Kyllä. Jos siis rakastaa kumppaniaan ja viihtyy hänen seurassaan. Esim. ex-vaimolleni tuollaiset koti-illat ja minun seurani ei riittänyt. Liitto päättyikin sitten kun hän jäi kiinni pettämisistä.

Tuossa viestissä mä olen eniten huolissani siitä, että hän haluaa baariin ja jos sä meinaat lähteä myös, niin sun pitäisi olla eri paikassa. Mulla alkais kyllä kellot soida tuossa kohtaa, että a) häpeääkö se mua niin paljon, ettei kehtaa olla julkisella paikalla yhdessä vai b ) onko sillä toinen nainen tai haluaisiko se iskeä sellaisen baarista.

Joo, mulla on äärimmäisen huonoja kokemuksia tollaisesta, että kumppani ei halua samaan baariin - tulee riita ja toinen painuu nukkumaan. Se haluaa että sä lähdet, että se voi ehkä herätä yksinään ja mennä eri paikkaan, iltahan on vasta nuori.
Joku teidän suhteessa ei nyt ehkä ole ihan kohdallaan?

hmm... vähän haiskahtaa mustakii oudolta käytökseltä? Pitääkö mies baareissa itteensä sinkkuna, et siks ei vois oman naisen kanssa sinne mennä, paljastuisi tjtn?

Me mennään kyllä huomenna yhdessä baariin(kin). Lapset menee mummolaan yökylään.
Monesti ollaan suunniteltu, et ollaan kaksin kotona vaan. Mut kuitenkin tulee halu päästä "aikuisten ilmoille", eli mennään käymään kaupungilla yhdessä. Yleensä kavereitakin mukana.

Kotiin tultua käydään yöllä vielä saunassa, ja vietetään sit sitä kahdenkeskistä aikaa ;)

Kyllä. Jos siis rakastaa kumppaniaan ja viihtyy hänen seurassaan. Esim. ex-vaimolleni tuollaiset koti-illat ja minun seurani ei riittänyt. Liitto päättyikin sitten kun hän jäi kiinni pettämisistä.

Noin se usein päätyy, kun vuoroon kuljetaan vapaailtoina. Ei ole mitään yhteistä. Samoin se iskee, kun lapset muuttavat kotoa, ei mitään yhteistä.

Tuossa viestissä mä olen eniten huolissani siitä, että hän haluaa baariin ja jos sä meinaat lähteä myös, niin sun pitäisi olla eri paikassa. Mulla alkais kyllä kellot soida tuossa kohtaa, että a) häpeääkö se mua niin paljon, ettei kehtaa olla julkisella paikalla yhdessä vai b ) onko sillä toinen nainen tai haluaisiko se iskeä sellaisen baarista.

Samaa mietin. Siis oikeasti melko outoa, että mies ei halua/suostu samaan baariin lähtemään. Itse olisin tuosta kyllä vetänyt melkoisen palkokasvin nenääni.

Huoh, sinne lähti sitten mies hauskaa pitämään.. Lapsen kanssa jäin taas kerran kahdestaan, kaikenlisäksi vielä tuli viime yönä kuume riesaksi :( Eilinen meni päin mäntyä samoin tämä ilta.. Haluisin vaan olla miehen kanssa hellittelemässä, en kotona kipeenä lapsen kanssa :( Tästä jutusta tuskin tulee enää mitään..

Älä kuitenkaan masennu. Ei elämä ole yhdestä miehestä kiinni. Uskon, että tulevaisuudessa saat paljonkin rakkautta. Ajattele kuinka kivaa se on silloin kun molemmat haluavat hellitellä toista ja arvostavat tätä.

Yhteistyössä