?
......
Vieras
Oon tosi surullinen, kaikki menee aina näin huonosti
Meillä olis tänään miehen kanssa vapaa ilta kun lapsi meni hoitoon. Meidän piti pitää rento ja kiva ilta, niin että olis aikaa toisillemme kun ei olla ehditty niin kauheesti nyt yhdessä aikaa viettään. Mutta nyt mies alkoikin sanoon, että haluu baariin tai oltas menty vaikka leffaan ettei hän halua kotona kököttää/ajella myöhemmin johonkin syömään tms.
Leffaan nyt ei tähän aikaan enää voi mennä. Baariin menoa harmittelin kun oli toissa viikonloppuna baarissa ja yrittäny nyt vähentää juomista,juo norm. 2-4krt/kk ja sillon on kyllä todella kännissä ja erittäin vit*uuntunut monta päivää sen jälkeen.
Sitten sanoin, että lähdetään sitten yhdessä käymään baarissa, mutta eihän se hänelle käynyt, olis halunnu mennä yksin ja mun olis pitänyt mennä eri paikkaan..
Noh, nyt mies meni nukkuun ja itse mietin mitä tekis.. Harmittaa todella
Miehen mielestä ollaan aina yhdessä mutta mä kyllä kaipaan aikaa joskus ihan kaksin, ilman lasta..
Leffaan nyt ei tähän aikaan enää voi mennä. Baariin menoa harmittelin kun oli toissa viikonloppuna baarissa ja yrittäny nyt vähentää juomista,juo norm. 2-4krt/kk ja sillon on kyllä todella kännissä ja erittäin vit*uuntunut monta päivää sen jälkeen.
Sitten sanoin, että lähdetään sitten yhdessä käymään baarissa, mutta eihän se hänelle käynyt, olis halunnu mennä yksin ja mun olis pitänyt mennä eri paikkaan..
Noh, nyt mies meni nukkuun ja itse mietin mitä tekis.. Harmittaa todella