Antakaa vinkkejä miten viettää miehen kanssa hääpäivää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Mun äiti on tulossa meille katsomaan lapsia, kun meillä on tällä viikolla hääpäivä ja halutaan pitää yllä traditiota, että aina silloin tehdään jotain mukavaa kahden. Elokuviin mä haluaisin mennä, katsomaan Sinkkuelämää, mikä ei kyllä taida ihan lukeutua miehen suosikkeihin :laugh:

Mutta yleensä aina ollaan oltu syömässä ja leffassa kun ollaan saatu kahdenkeskistä aikaa eli nyt haluaisin jotain vaihtelua. Jotenkin olis kiva vaikka lähteä pyörillä sinne leffaan (matkaa n.13km) mutta luulen, ettei mies innostu... Tai eihän sitä koskaan tiedä. Mutta syömisen sijaan vois mennä piknikille jonnekin, mutta minne ja mitä syömään?!

Mun mielikuvitus ei nyt yhtään laukkaa... Ja siis meillä on vaan se yksi ilta aikaa, kun mies pääsee neljältä töistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
jaa, enpä osaa auttaa, kun mä en ikinä keksi muuta kun elokuvaan menon ja ravintolassa syömisen. :/ Mutta mites niitten appivanhempien kanssa...?

Huonosti niiden kanssa, mutta hyvin miehen kanssa eli mies kyllä pysyi mun puolella ja sanoi taas kerran heille suorat sanat. Siinä vaan kävi taas niinkuin aina ennenkin, että he nyt ihan surkeina itkevät etteivät ikinä mitään pahaa ole tarkoittaneet ja nöyrinä pyytelevät anteeksi. Mä vaan tiedän, että jos tää taas sovitaan ja selvitetään niin tilanne on sama kohta uudelleen niinkuin aina ennenkin eli eivät he ikinä mihinkään muutu :(

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
jaa, enpä osaa auttaa, kun mä en ikinä keksi muuta kun elokuvaan menon ja ravintolassa syömisen. :/ Mutta mites niitten appivanhempien kanssa...?

Huonosti niiden kanssa, mutta hyvin miehen kanssa eli mies kyllä pysyi mun puolella ja sanoi taas kerran heille suorat sanat. Siinä vaan kävi taas niinkuin aina ennenkin, että he nyt ihan surkeina itkevät etteivät ikinä mitään pahaa ole tarkoittaneet ja nöyrinä pyytelevät anteeksi. Mä vaan tiedän, että jos tää taas sovitaan ja selvitetään niin tilanne on sama kohta uudelleen niinkuin aina ennenkin eli eivät he ikinä mihinkään muutu :(

:/ Nyt pitää olla vain kovana ja sanoa niille, että itseppä olette tilanteen aiheuttaneet.

Meilläkin 1-v päivä tulossa. Miehen tuttu sanoi, että naisen vuoro tarjota sinä päivänä (vitsi) no mä kutsun mieheni hienosti syömään. Jos on hyvä sää mennään pyörillä ja piknikille. Teen itse hyvät eväät: kolmioleipää, ruokaisaa salaattia, mansikoita + kermavaahtoa, viiniä. Ehkä kertakäyttögrillinkin vois ottaa ja jotain hyvää grillattavaa. Ja tietty iso viltti. Paikkakin on katsottuna, sinne ei ohikulkijat eksy ;-)))

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:

:/ Nyt pitää olla vain kovana ja sanoa niille, että itseppä olette tilanteen aiheuttaneet.

Niinpä, paitsi mä rupesin jo heltymään kun se pahin kiukku meni ohi ja äsken kun anoppi soitti, että oli poiminut metsämansikoita pojille niin lupasin et hän sa tulla käymään ja tuomaan niitä. Ja nyt sätin täällä itseäni, kun tiedän tää on vaan sitä yritystä sieltä puolelta saada välit kuntoon jotta taas voidaan alkaa haukkumaan ja ivaamaan yms. Ei hitsi, miks mä en ite pysty pysymään kovana vaikka nyt vaadin mieheltä sitä? :ashamed:

Menkää päiväristeilylle! Teatteriin on kiva mennä, koska sinne voi pukeutua vähän juhlavammin. Meillä on hääpäivä ensiviikolla, mutta me mennään perintiesesti elokuviin ja syömään!!

Apua Apua! meilläkin parin viikon päästä 1v. hääpäivä, eikä mielessä mitään miten sitä vois viettää:( oon raskaana, joten ei viihteelle lähtemistäkään voi oikein ajatella... eikä leffassa taida mennä mitään nyt mitään muuta, kuin se sinkkuelämää ja senkin kävin kaverin kans katsomassa.

Menkää johonkin erityiseen paikkaan piknikille! Sampanjaa, herkkuja (satsatkaa kunnolla hyviin ruokiin), kynttilöitä, pahmoinen viltti. Sen jälkeen johonkin erityiseen (mahdollisimman romanttiseen) paikkaan drinkille. On vaikea neuvoa tarkemmin kun ei tiedä missä asutte. Eli Helsingissä menisin meren rannalle piknikille (tai Suomenlinnaan), sitten vaikka Torniin drinksuille. Tai vaan todella hyvään (ja kalliimpaan) ravintolaan pitkälle illalliselle ja drinksuille. Vaihtoehtoisesti kylpyläyö, kaikenlaisia pakettialennuksia on tarjolla. Yö vaikka Haikon Kartanossa voisi olla kiva! Teatteri voisi olla hauska ja ennen kaikkea stanup -esitykset voisi olla piristäviä! Katso onko kotipaikallanne mitään erityistä tapahtumaa (vaikka jazz -konsertti) ja menkää sinne. Pidä mieli avoinna ja menkää jonnekin missä ette ole ennen käyneet, vaikka tuntuisikin aluksi että ei ole teidän juttu!

Yhteistyössä