oon niin kyllästynyt tähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä

Vieras
huoh,miestä kiinnostaa vaan juopottelu. just viime vklp käytiin yhdessä viihteellä pitkästä aikaa,mutta meni hänen mielestään pilalle ja nyt on päästävä uudestaan :/ ärsyttävää,väsyttää älyttömästi,raskas työpäivä takana ja mies vaan suunnittelee iltaansa ja sitä keltä lainais rahaa :( harmittaa miehen sähläykset toisen naisen kanssa kun olin raskaana,onhan siitä jo aikaa mutta voiko tuollaista edes unohtaa? Tahtoisin niin kovasti miehen joka olisi kiinnostunut minustakin ja olisi valmis viettämään iltaa joskus myös mun kanssa eikä aina vaan tietokoneella tai jossai baarissa:(

mun ex oli justu tuommonen, ja voin sanoa että ei se ainakaan parempaan suuntaan siitä muutu. Ei ainuttakaan selvää viikonloppua 7 vuoden aikana, joka kuukausi monta sataa (markkaa) kaljavelkoja, taksilla ajeli kaljakauppaan, jne.
Että jätä se ajoissa, toisenlaisiakin miehiä löytyy. Mun nykyinen on humalassa noin 2-4 kertaa vuodessa.

sekin mietityttää,voiko mieheen luottaa. sanoo kovasti ettei vois enää pettää minua..
kun oltiin 2 vkoa seurusteltu aikoinaan,hän oli toisen naisen kanssa. sitten raskaanaoloaikanani hän pelehti toisen naisen kanssa baarissa.. olis ehkä tuosta ekasta kerrasta pitänyt jo erota..luottamus ei oikein voi palata :(

Yhteistyössä