Miks mä en enää saa aikaan mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyhjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyhjä"

Vieras
en vaan saa aikaan mitään... ärsyttävää kun ei vaan tapahdu mitään vaikka kuinka yrittää... onko mussa jotain psyykkistä, fyysistä vikaa vai olenko mä vaan luonteeltani saamaton laiska sontakasa joka yrittää päästä kaikesta helpoimman kautta?

en mä aina tällaine ole ollut... kyllä mä ennen jaksoin tehdä kaikenlaista ja innostua asioista... Nyt mä vaan näen kaiken liian raskaana ja hankalana... tää outo vetämätön "tunne" alkoi joskus teini iässä... lintsasin paljon koulusta koska sinne ahdisti mennä. jossain vaiheessa olin kiusattukin ja se vähensi entistä enemmän haluja mennä kouluun... siksi mä olen nyt työtön kouluttamaton paska...

kiitos kun sain kertoa...

Mitä olet yrittänyt viime aikoina ja mitä olet tehnyt tässä viimeisen 2 vuoden aikana. Kai jotain kuitenkin? Kevättalvella alkaa yhteishaku. Hae johonkin kiinnostavaan koulutukseen ja ota niskasta itseäsi kiinni.

Olen yrittänyt hakea töitä ilman tuloksia. Olen yrittänyt suorittaa kesken jääneet opinnot. 8 kuukauden aikana olen saanut vain 2 tehtävää tehdyksi ja niitten kanssa meinas mennä järki monet itkut ja turhautumiset tuli koettua kun en millään meinannut osata niitä. Ikkunat jäi pesemättä vaikka kovasti suunnittelin että kyllä mä ne pesen. Keittiö lattiakin pesemättä vaikka suunnittelin pesua jo 2kk sitten. Saa nähdä miten käy kun pitäis järjestää lapselle kaveri synttärit.. Tuleekohan siitäkin vain sellain suunnitellaan mutta ei toteudu juttu.

Yhteistyössä