Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Poltatko tai oletko joskus polttanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Siitä se varmaan silti johtuu. Se heikentää verenkiertoa sormissa ja varpaissa. Mulla on nakit kyllä aina ihan lämpimät vaikka poltan mutta varpaat ihan jäässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Siitä se varmaan silti johtuu. Se heikentää verenkiertoa sormissa ja varpaissa. Mulla on nakit kyllä aina ihan lämpimät vaikka poltan mutta varpaat ihan jäässä.
Voi olla joo. Outoa se vaan on kun on alkanu niin yllättäen. Mutta kait sitä pärjää kun on aina hanskat kädessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Siitä se varmaan silti johtuu. Se heikentää verenkiertoa sormissa ja varpaissa. Mulla on nakit kyllä aina ihan lämpimät vaikka poltan mutta varpaat ihan jäässä.
Voi olla joo. Outoa se vaan on kun on alkanu niin yllättäen. Mutta kait sitä pärjää kun on aina hanskat kädessä![]()
Voipi olla ihan siitä että kun käyt röökillä ja pihalla on kuitenkin niin kylmä nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttua mullekin:Tupakointi heikentää verenkiertoa, mutta luulen, että kyse on hermopinteestä. Onko sinulla niskat ja hartia jumissa? Neuloessa ja näppäillessä ko alueet joutuvat "tiukoille".