Miks mul on sormet aina ihan jäässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Siitä se varmaan silti johtuu. Se heikentää verenkiertoa sormissa ja varpaissa. Mulla on nakit kyllä aina ihan lämpimät vaikka poltan mutta varpaat ihan jäässä.

Voi olla joo. Outoa se vaan on kun on alkanu niin yllättäen. Mutta kait sitä pärjää kun on aina hanskat kädessä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Siitä se varmaan silti johtuu. Se heikentää verenkiertoa sormissa ja varpaissa. Mulla on nakit kyllä aina ihan lämpimät vaikka poltan mutta varpaat ihan jäässä.

Voi olla joo. Outoa se vaan on kun on alkanu niin yllättäen. Mutta kait sitä pärjää kun on aina hanskat kädessä :)

:D

Voipi olla ihan siitä että kun käyt röökillä ja pihalla on kuitenkin niin kylmä nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

:D

Voipi olla ihan siitä että kun käyt röökillä ja pihalla on kuitenkin niin kylmä nyt.

Sehän tässä onkin outoa, ettei mulla ole kylmät sormet jos oon ulkona tai käyn röökillä. Mut jos neulon, tai naputtelen koneella, niin sit on sormet jäässä. Iltaisin se on ärsyttävää, kun ois kiva neuloo. Meen vikalle röökille aina klo 21, ja silti klo 23 mun nakit on jäässä jos neulon...

Tupakointi heikentää verenkiertoa, mutta luulen, että kyse on hermopinteestä. Onko sinulla niskat ja hartia jumissa? Neuloessa ja näppäillessä ko alueet joutuvat "tiukoille".

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttua mullekin:
Tupakointi heikentää verenkiertoa, mutta luulen, että kyse on hermopinteestä. Onko sinulla niskat ja hartia jumissa? Neuloessa ja näppäillessä ko alueet joutuvat "tiukoille".

On jumissa. Ollu tosi kipee niska viime päivät.

Yhteistyössä