V
vierailija
Vieras
No sittenhän suvakeilla ja persuilla on sama #unelma.Tuo listahan on ihan samanlainen, kuin mitä persut sanovat kalifaatin olevan!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sittenhän suvakeilla ja persuilla on sama #unelma.Tuo listahan on ihan samanlainen, kuin mitä persut sanovat kalifaatin olevan!!!!
Niinpä! Mistä moinen vastakkainasettelu sitten tulee?No sittenhän suvakeilla ja persuilla on sama #unelma.
Eli et siis osaa vastata edes tuohon kysymykseen, että mistä sun oma logiikka tulee. Paitsi vähän ilkkumista, öyhöttämistä ja oman agendan jumalallista piiskaa. Selvä homma.Sä voi olla vaikka matemaatikko, mutta eri asia, haluatko/uskallatko laskea mamutuksen kumuloitumisen seurauksia.
Koska se vaatii - kas, niin pelottavaa järjen käyttöä ja ylipositiivisen agendan vastustamista.
No Echo, miltä Pietari näyttää?Tsekkaa miten siisti stadi Pietari on. Suomesta et löydä yhtään näin kaunista kaupunkia.
No mikä logiikkavirhe mulla nyt on?Eli et siis osaa vastata edes tuohon kysymykseen, että mistä sun oma logiikka tulee. Paitsi vähän ilkkumista, öyhöttämistä ja oman agendan jumalallista piiskaa. Selvä homma.
miltä Pietari näyttää?
HAH! Tietysti palatsit ja keskusta on nättejä vaikka missä.Tsekkaa miten siisti stadi Pietari on. Suomesta et löydä yhtään näin kaunista kaupunkia.
Suomen kaupungeista ei mikään ole vimpan päälle, vaan pelkkää Neuvostoliittoa.Minä oon käyny Pietarissa parikin kertaa. Siellä on ydinkeskustassa pieni alue joka on ihan vimpan päälle mutta heti kun mennään pikkusenkaan syrjemmälle niin alkaa Neuvostoliitto.
Tiesin miten vastaat. Suomesta ei löydy yhtään yhtä kaunista keskustaa kuin mitä Pietarissa on. Niin ne Suomenkin esikaupunkialueet ovat täynnä vanhaa mörskää.HAH! Tietysti palatsit ja keskusta on nättejä vaikka missä.
Mutta oletko koskaan ajellut Pietarin esikaupunkialueella? Mä olen. Kilometreittäin kamalaa, vanhaa mörskää.
Neljäkin riittää kansanvaihtoon.Sun matikka pettää jo siinä ettei somalimammatkaan väännä enää täällä 6-8 lasta
Palatsissako sä haluut asua? Mä haluan asua siistissä omakotitalossa, ja jotkut tavis-kasaritiilitalo-rintsikka-okt-alueet on Suomessa ihan luksusta Pietarin p*skaläjäalueisiin verrattuna.Tiesin miten vastaat. Suomesta ei löydy yhtään yhtä kaunista keskustaa kuin mitä Pietarissa on. Niin ne Suomenkin esikaupunkialueet ovat täynnä vanhaa mörskää.
Tämä teidän persujen harrastama totuuden vääristely alkaa saada jo aika irvokkaita piirteitä.Tiesin miten vastaat. Suomesta ei löydy yhtään yhtä kaunista keskustaa kuin mitä Pietarissa on. Niin ne Suomenkin esikaupunkialueet ovat täynnä vanhaa mörskää.
Juuri näin.Neljäkin riittää kansanvaihtoon.
Mutta kai siinä sinunkin matikalla silloin vähän kauemmin kestää?Juuri näin.
Silloinkin mamuperhe tekee 3 kertaa enemmän lapsia kuin suomalainen.Mutta kai siinä sinunkin matikalla silloin vähän kauemmin kestää?
Tavis-kasaritiilitalo-rintsikka-okt-alueet ovat Pietarissa ihan luksusta Suomen p*skaläjäalueisiin verrattunaPalatsissako sä haluut asua? Mä haluan asua siistissä omakotitalossa, ja jotkut tavis-kasaritiilitalo-rintsikka-okt-alueet on Suomessa ihan luksusta Pietarin p*skaläjäalueisiin verrattuna.
Mä kysyin, mikä on suvakki ja saan sulta jotain käsittämättömiä ilkkumisia ja sitten listan maahanmuuton kustannuksista.No mikä logiikkavirhe mulla nyt on?
Miks sä Jumalan tähän sotket?
Okei, muotoillaan uusiksi: suvakit saattavat olla matikkaneroja, mutta eivät halua matikkaa käyttää.
Vietäpä yks ilta laskien...
-maahanmuuton kustannukset/tulija/vuosi ja kerro se vaikka 10 vuodella.
-laske myös alhaisen työllisyyden ja sossukulujen vaikutukset JO vanhoilla tulijoilla
-laske sitten, miten Suomen väestöjakauma kehittyy, kun suomalaiset vääntää ehkä 1,4/1,7 lasta mutta somalimamma ährästää 6-8 muksua.
-> mieti, keitä he äänestävät
-> mieti äänestyspohja v.2050.
-> mieti, mitä suomalaisuudelle ja demokratialle käy
-laske rikollisuuden kumuloituminen myös.
-mieti, tuovatko ne rauhanomaisemmat tulijat mukanaan moskeijat ja niissä myös käyvän ääriaineksen (vastaus=tuovat)
-> ääriaines-perheet lisääntyy myös kuin kanit...
....jatkanko vielä?
Mieti, voisiko nuo kaikki kohdat ajatella uusiksi ja viedä se apu paikan päälle etelän maihin, se on kuulemma 10 kertaa halvempaa kuin sen porukan tuonti tänne?
Putinin ja Venäjän ihailu on aivan käsittämättämän yleistä persuilla, kuin myös Trumpin, joka on täydellinen ääliö
Yhtä luonnollista, kuin ilmastonmuutoskin. Turha valittaa.Neljäkin riittää kansanvaihtoon.
Sun mielestä saa ihailla vain rais-kaajamamuja.Putinin ja Venäjän ihailu on aivan käsittämättämän yleistä persuilla, kuin myös Trumpin, joka on täydellinen ääliö
Parempi sekin kuin sun unelma kalifaatista.Mitä tuo kertoo siitä, millainen Suomi olisi persujen hallitsemana?
Kenties persujen ideat eivät olekaan niin hyviä kuin miltä ne monista ihmisistä ensi kuulemalta tuntuvat?
Kummasti suvakit osaavat määritellä mamutus-kriittiset rasseiksi...Mä kysyin, mikä on suvakki ja saan sulta jotain käsittämättömiä ilkkumisia ja sitten listan maahanmuuton kustannuksista.
Eli suvakit osaakin nyt sun mielestä laskea, mut mikä tossa matikan käyttämisessä nyt oli se ongelma?
Et jaksais nyt vaan määrittää sitä suvakkia, kukaan muu persu ei ole täällä siihen vielä pystynyt, mutta kokoajan ne niistä puhuu. Mulle tulee tosi kummallinen fiilis teistä.
Mut eihän kalifaatilla ja persulandialla ollut mitään eroa toisistaan.Parempi sekin kuin sun unelma kalifaatista.