Miks persut ihannoivat Venäjää ja Putinia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä voi olla vaikka matemaatikko, mutta eri asia, haluatko/uskallatko laskea mamutuksen kumuloitumisen seurauksia.
Koska se vaatii - kas, niin pelottavaa järjen käyttöä ja ylipositiivisen agendan vastustamista.
Eli et siis osaa vastata edes tuohon kysymykseen, että mistä sun oma logiikka tulee. Paitsi vähän ilkkumista, öyhöttämistä ja oman agendan jumalallista piiskaa. Selvä homma.

Eli et siis osaa vastata edes tuohon kysymykseen, että mistä sun oma logiikka tulee. Paitsi vähän ilkkumista, öyhöttämistä ja oman agendan jumalallista piiskaa. Selvä homma.
No mikä logiikkavirhe mulla nyt on?
Miks sä Jumalan tähän sotket?

Okei, muotoillaan uusiksi: suvakit saattavat olla matikkaneroja, mutta eivät halua matikkaa käyttää.

Vietäpä yks ilta laskien...
-maahanmuuton kustannukset/tulija/vuosi ja kerro se vaikka 10 vuodella.
-laske myös alhaisen työllisyyden ja sossukulujen vaikutukset JO vanhoilla tulijoilla
-laske sitten, miten Suomen väestöjakauma kehittyy, kun suomalaiset vääntää ehkä 1,4/1,7 lasta mutta somalimamma ährästää 6-8 muksua.
-> mieti, keitä he äänestävät
-> mieti äänestyspohja v.2050.
-> mieti, mitä suomalaisuudelle ja demokratialle käy
-laske rikollisuuden kumuloituminen myös.
-mieti, tuovatko ne rauhanomaisemmat tulijat mukanaan moskeijat ja niissä myös käyvän ääriaineksen (vastaus=tuovat)
-> ääriaines-perheet lisääntyy myös kuin kanit...
....jatkanko vielä?

Mieti, voisiko nuo kaikki kohdat ajatella uusiksi ja viedä se apu paikan päälle etelän maihin, se on kuulemma 10 kertaa halvempaa kuin sen porukan tuonti tänne?

Tiesin miten vastaat. Suomesta ei löydy yhtään yhtä kaunista keskustaa kuin mitä Pietarissa on. Niin ne Suomenkin esikaupunkialueet ovat täynnä vanhaa mörskää.
Palatsissako sä haluut asua? Mä haluan asua siistissä omakotitalossa, ja jotkut tavis-kasaritiilitalo-rintsikka-okt-alueet on Suomessa ihan luksusta Pietarin p*skaläjäalueisiin verrattuna.

Mutta kai siinä sinunkin matikalla silloin vähän kauemmin kestää?
Silloinkin mamuperhe tekee 3 kertaa enemmän lapsia kuin suomalainen.
Se on paljon.

Se näkyy jo nyt tiettyjen mamukoulujen rauhattomuutena. Sit se alkaa 10 vuoden päästä (tullaan Ruotsia n.10 v.myöhässä) näkyä eri asuinalueiden rauhattomuutena ja tavis-suomalaisten muuttoliikkeenä pois.

Että sä olet sinisilmäinen.

No mikä logiikkavirhe mulla nyt on?
Miks sä Jumalan tähän sotket?

Okei, muotoillaan uusiksi: suvakit saattavat olla matikkaneroja, mutta eivät halua matikkaa käyttää.

Vietäpä yks ilta laskien...
-maahanmuuton kustannukset/tulija/vuosi ja kerro se vaikka 10 vuodella.
-laske myös alhaisen työllisyyden ja sossukulujen vaikutukset JO vanhoilla tulijoilla
-laske sitten, miten Suomen väestöjakauma kehittyy, kun suomalaiset vääntää ehkä 1,4/1,7 lasta mutta somalimamma ährästää 6-8 muksua.
-> mieti, keitä he äänestävät
-> mieti äänestyspohja v.2050.
-> mieti, mitä suomalaisuudelle ja demokratialle käy
-laske rikollisuuden kumuloituminen myös.
-mieti, tuovatko ne rauhanomaisemmat tulijat mukanaan moskeijat ja niissä myös käyvän ääriaineksen (vastaus=tuovat)
-> ääriaines-perheet lisääntyy myös kuin kanit...
....jatkanko vielä?

Mieti, voisiko nuo kaikki kohdat ajatella uusiksi ja viedä se apu paikan päälle etelän maihin, se on kuulemma 10 kertaa halvempaa kuin sen porukan tuonti tänne?
Mä kysyin, mikä on suvakki ja saan sulta jotain käsittämättömiä ilkkumisia ja sitten listan maahanmuuton kustannuksista.

Eli suvakit osaakin nyt sun mielestä laskea, mut mikä tossa matikan käyttämisessä nyt oli se ongelma?

Et jaksais nyt vaan määrittää sitä suvakkia, kukaan muu persu ei ole täällä siihen vielä pystynyt, mutta kokoajan ne niistä puhuu. Mulle tulee tosi kummallinen fiilis teistä.

Mä kysyin, mikä on suvakki ja saan sulta jotain käsittämättömiä ilkkumisia ja sitten listan maahanmuuton kustannuksista.

Eli suvakit osaakin nyt sun mielestä laskea, mut mikä tossa matikan käyttämisessä nyt oli se ongelma?

Et jaksais nyt vaan määrittää sitä suvakkia, kukaan muu persu ei ole täällä siihen vielä pystynyt, mutta kokoajan ne niistä puhuu. Mulle tulee tosi kummallinen fiilis teistä.
Kummasti suvakit osaavat määritellä mamutus-kriittiset rasseiksi...:whistle:

Tietysti jokainen suvakki on erilainen, jokainen persu on painotuksiltaan erilainen.
Mutta on kohtuutonta muilta vaatia määritelmää JOKA suvakista.

Suvakkius=ainakin osittain liiallista ja varomatonta maahanmuuttomyönteisyyttä.

Jos siihen lisätään sateenkaarta ja feminismiä niin sit on perus-puna-vihreä tai kokkarikin.

Yhteistyössä