V
vierailija
Vieras
Sen tekee Marinin hallitus. Vielä tässä kuussa poistavat eläkeputken ja se on vasta alkua.Ja persut aikovat reagoida tähän... poistamalla sosiaalituet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sen tekee Marinin hallitus. Vielä tässä kuussa poistavat eläkeputken ja se on vasta alkua.Ja persut aikovat reagoida tähän... poistamalla sosiaalituet?
Ei kai ne niitä aikoneet poistaa, vaan vain leikata?Ja persut aikovat reagoida tähän... poistamalla sosiaalituet?
Totaa....Venäjällä puolet elää köyhyydessä, Suomessa vain 6-7 % kokee elävänsä köyhyydessä?Suomessa liki 700.000 köyhää ja määrä tulee lisääntymään roimasti tällä vuosikymmenellä.
![]()
Köyhyyden anatomia - tältä näyttää suomalainen köyhyys tilastoissa
Testaa, kärsitkö sinä aineellisesta puutteesta.yle.fi
MARIN ON TÄÄLLÄKIN!Sen tekee Marinin hallitus. Vielä tässä kuussa poistavat eläkeputken ja se on vasta alkua.
Niinpä. Siksi pitääkin kysyä, miksi persut on niin Venäjämielisiä.Totaa....Venäjällä puolet elää köyhyydessä, Suomessa vain 6-7 % kokee elävänsä köyhyydessä?
Sun oma linkkisi:
Kyselyn mukaan n. 6 prosenttia ihmisistä ja n. 7 prosenttia kotitalouksista kokee, että heillä on vaikeuksia tai suuria vaikeuksia toimeentulossaan.
Putinin aikana venäläisten elintaso on noussut ja rikollisuus vähentynyt.
Ja persut aikovat reagoida tähän... poistamalla sosiaalituet?
Missä keskusteluissa ja keiden persujen? Puolueenko ohjelmista olet löytänyt moista? Itse olen "persu" enkä sympatiseeraa lainkaan Venäjää poliittisessa mielessä. Toki arvostan sikäläistä kulttuuria ja keittiötä. Ettet vaan olisi lukenut jotain mv-lehteä ja kuvitellut olevasi Suomen uutisten sivulla? (Vinkki: tässä pitää tietää, että ns. vaihtoehtomediat eivät ole Perussuomalaisia julkaisuja ja vaikka ne välillä levittävät persujen somepostauksia ja myös moni persu niitä varmasti lukee, se vaihtoehtomedia-porukka on yleensä omissa pienpuolueissaan yms. projekteissaan touhuavaa jengiä.)Mutta. Miksi silti Venäjä on keskusteluissa persuilla kuin joku lemmikki, jota ei saa moittia? Miks pitää mennä toiseen ääripäähän?
Siis voihan se olla, että persujen kiukkuisin porukka fanittaa Putinia, eikä kaikki persut. Mutta aikalailla täällä ja vauvallakin näkyy Venäjä-fanius.Missä keskusteluissa ja keiden persujen? Puolueenko ohjelmista olet löytänyt moista? Itse olen "persu" enkä sympatiseeraa lainkaan Venäjää poliittisessa mielessä. Toki arvostan sikäläistä kulttuuria ja keittiötä. Ettet vaan olisi lukenut jotain mv-lehteä ja kuvitellut olevasi Suomen uutisten sivulla? (Vinkki: tässä pitää tietää, että ns. vaihtoehtomediat eivät ole Perussuomalaisia julkaisuja ja vaikka ne välillä levittävät persujen somepostauksia ja myös moni persu niitä varmasti lukee, se vaihtoehtomedia-porukka on yleensä omissa pienpuolueissaan yms. projekteissaan touhuavaa jengiä.)
Onko Suomen uutiset siis osa valtamediaa? Jos se ei kerran ole vaihtoehtomedia?Missä keskusteluissa ja keiden persujen? Puolueenko ohjelmista olet löytänyt moista? Itse olen "persu" enkä sympatiseeraa lainkaan Venäjää poliittisessa mielessä. Toki arvostan sikäläistä kulttuuria ja keittiötä. Ettet vaan olisi lukenut jotain mv-lehteä ja kuvitellut olevasi Suomen uutisten sivulla? (Vinkki: tässä pitää tietää, että ns. vaihtoehtomediat eivät ole Perussuomalaisia julkaisuja ja vaikka ne välillä levittävät persujen somepostauksia ja myös moni persu niitä varmasti lukee, se vaihtoehtomedia-porukka on yleensä omissa pienpuolueissaan yms. projekteissaan touhuavaa jengiä.)
Syimen uutiset on puoluelehti.Onko Suomen uutiset siis osa valtamediaa? Jos se ei kerran ole vaihtoehtomedia?
Ei sellaista kategoriaa ole. On vain joko valtamedia tai vaihtoehtomedia.Syimen uutiset on puoluelehti.
www.verkkouutiset.fi