Miksei tähän asiaan koskaan tuu parannusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Eli mun mies... Hän on ihana, tekee kotitöitä ym muuta eli arki sujuu...
Mutta... Mä olen täällä ennenkin valittanut tästä; meidän seksielämä vaan ei toimi. Mies vonkaa ja vihjailee tosi ärsyttävästi. Oon sanonut ihan suoraan et se vaan pahentaa tilannetta ja oon kertonu haluavani romantiikkaa ym mielumminl kuin niitä peruskehuja... Mies sanoo vaan ettei osaa sellaisia juttuja, johon oon koittanu vastata et kato netistä, kilauta kaverille tai jotain... Mut
tää jätkä ei tee mitään ja sama vanha meno jatkuu... Mä en jaksa enää :( Oon mielummin sit selibaatis...

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Monet naiset on aivoituksiltaan niin monimutkaisia, että niiden käyttöjärjestelmä täytyy olla microsoftin tekele

:laugh: :laugh: minä taidan olla tälläinen.

ja mun aivotoimintaa kuvastaa hyvin se yksi kuva mikä täällä taannoin oli.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
mä en käsitä. että eikön sekin ole romantiikkaa kun miehesi haluaa harrastaa seksiä kanssasi? rakastella sinua?

No ei ole... Se menee aina liian rajuks. Ja kun mulle seksi on vakava ja hankala asia niin mä en kestä sitä että mun mies vitsailee asiasta ja verhoaa suorat ehdotukset ällöiks vitseiks. Jos mä sano et olis kiva mennä joku päivä vaik tanssimaan niin heti tää vastaa: hmmm, joo mäki voisin haluta vähän tanssia. Mä en vaan jaksa noita kommentteja monta kertaa päiväs...

mihinkä ap hävisi, haluaisin kuulla vähän paremmin asioista.. ja siittä mikset katso rakastelua romantiikaksi? tai ehkä mies ei halua olla haluamallasi tavallasi romanttinen, kun et sinäkään halua rakastella hänen kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
mä en käsitä. että eikön sekin ole romantiikkaa kun miehesi haluaa harrastaa seksiä kanssasi? rakastella sinua?

No ei ole... Se menee aina liian rajuks. Ja kun mulle seksi on vakava ja hankala asia niin mä en kestä sitä että mun mies vitsailee asiasta ja verhoaa suorat ehdotukset ällöiks vitseiks. Jos mä sano et olis kiva mennä joku päivä vaik tanssimaan niin heti tää vastaa: hmmm, joo mäki voisin haluta vähän tanssia. Mä en vaan jaksa noita kommentteja monta kertaa päiväs...

no puute voi tehdä ihmisestä vähän "ällön" mun mielestä sun kannattaa miettia asia niin että on aivan ihanaa kun miehesi haluaa sinua, miehet nyt vaan ei sano eikä ajattele asioita niin kuin me naiset, tai te naiset, mä on niin omituinen muuten :D mutta joo siittä puhe mistä puute.. niin ja mikset harrasta miehesi kanssa seksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Monet naiset on aivoituksiltaan niin monimutkaisia, että niiden käyttöjärjestelmä täytyy olla microsoftin tekele

:laugh: :laugh: minä taidan olla tälläinen.

ja mun aivotoimintaa kuvastaa hyvin se yksi kuva mikä täällä taannoin oli.. :laugh:

Samma häär :D Ja mä olen vielä idioottimaisella tavalla ylpeä siitä :xmas:

Mun mies onkin ihanan huumorintajuinen, ei mun kans kukaan muu toimeen tuliskaan.

APUA, ihan kuin meillä. :o Aattelin että toista samanlaista mölliä ei voi olla. Olen kanssa sanonut että lopettaa ne limaiset jutut, sanoo että siksi niitä puhuu kun ne on mauttomia, loogista? EI!!

mihinkä ap hävisi, haluaisin kuulla vähän paremmin asioista.. ja siittä mikset katso rakastelua romantiikaksi? tai ehkä mies ei halua olla haluamallasi tavallasi romanttinen, kun et sinäkään halua rakastella hänen kanssa...

Meillä se on vaan seksiä. Se päättyy aina siihen et mies käyttää mua "barbarana".

Meillä se on vaan seksiä. Se päättyy aina siihen et mies käyttää mua "barbarana".

Hyi! Toi on kauheaa, että susta tuntuu tolta! :( :hug: Ootko sä noilla sanoilla sanonut, miltä susta todella tuntuu?

minuu kiihottaa jos mies sanoo vaikka et tekee mieli panna sinuu takaapäin tms.. on se joskus kysyny et pitäskö romanttisemmin rakastella hiljakseen? mut musta on just oikee määrä kumpaaki.. mut jos noi jutut ällöttää, ni on se ihme että ukkos ei ota sinuu tosissaan.. ja ei ihme että ei tee mieli. höh.

Alkuperäinen kirjoittaja voi jehna:

APUA, ihan kuin meillä. :o Aattelin että toista samanlaista mölliä ei voi olla. Olen kanssa sanonut että lopettaa ne limaiset jutut, sanoo että siksi niitä puhuu kun ne on mauttomia, loogista? EI!!

Ihanaa etten mä oo ainoa joka kärsii tällaisesta! :hug:

En mä ainakaan näe mitään romanttista siinä, että mies tahtoo seksiä (vaikka sitten mun kanssa, jos minä satun siinä helpoiten saatavilla olemaan - jos mua ei olisi ollenkaan olemassa, varmaan panisi sitten jotain muuta). Eiköhän sitä tahdo hyvinkin usein suurin osa miehistä ja jos oman käden sijaan siihen saa vielä naisen, niin mikäs sen parempi.

Vähän sama kun sanois, että pitäis romanttisena sitä, että mies nälkäänsä suostuu syömään naisen laittamaa ruokaa.

no joo, ei tuollainen kivaa ole. mutta voisko olla niin että miehes saa ilmeisesti aika harvoin, niin paineita on kertyny sen verran että tulee käyttäydyttyä myös hän itsekkäästi?

Yhteistyössä