Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Alle 3vuotias ei tarvitse ryhmää!! :attn:
Tuo on totta, mutta seuraa kyllä tarvitsee muista lapsista. Meidän 1.7v ainakin viihtyy muiden seurassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Alle 3vuotias ei tarvitse ryhmää!! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello78:psykologithan suosittelee, että lapsi olisi 3 vuotiaaksi asti kotona ja sanovat, että sen ikäinen ei vielä kaipaa kavereita.
Itse vien lasta kerhoihin ja leikkipuistoon missä näkee kyllä kavereita.
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello78:psykologithan suosittelee, että lapsi olisi 3 vuotiaaksi asti kotona ja sanovat, että sen ikäinen ei vielä kaipaa kavereita.
Itse vien lasta kerhoihin ja leikkipuistoon missä näkee kyllä kavereita.
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello78:Laina ei ole syy mennä töihin. Pankin kans voi sopia pidemmän laina-ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello78:Miksi äidit vievät jo 9 kk ikäisiä vauvoja päiväkotiin? sen ikäisen pitäisi vielä imeä rintaa ja olla äidin kanssa.
1 vuotiaskin on tosi pieni päiväkotiin. Hoitajat ei rakasta lasta siellä. Kotona tai isoäidin hoidossa lapsi saa kokea että häntä rakastetaan ehdoitta. Perusturvallisuus kehittyy.
Ei alle 3 v kaipaa kavereitakaan vaan haluaa olla vanhempiensa kanssa.
Miksi äidit ei voi olla 3 v kotona, sehän on tosi lyhyt aika elämässä. Se aika, kun lapset on pieniä, menee tosi nopeasti. Eikö työelämä voi odottaa sen 3 vuotta, kyllä töitä ehtii tekemään kyllästymiseen asti koko loppuelämän...En voi ymmärtää miksi äideillä on kiire töihin. Valaiskaa nyt hiukan miksi joku haluaa mennä töihin mieluummin kuin hoitaa rakasta suloista omaa lastaan?
Olen 1 1/2 vuotiaan lapsen kanssa kotona ja mitään kiirettä ei töihin ole.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja KorpiKuusenKasvattaja:Alle 3vuotias ei tarvitse ryhmää!! :attn:
Tuo on totta, mutta seuraa kyllä tarvitsee muista lapsista. Meidän 1.7v ainakin viihtyy muiden seurassa.
Alkuperäinen kirjoittaja sinikello78:Laina ei ole syy mennä töihin. Pankin kans voi sopia pidemmän laina-ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:No joillakin ei vaan ole varaa pysyä kotona vaikka haluaisikin..
Nosta sateenvarjo valmiiksi ylös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sitten esimerkiksi minulle on useampikin päiväkodissa työssä oleva henkilö sanonut, että alle yksivuotiaan paikka on kotona? Henkilökunta kun tuntuu olevan sitä mieltä, että pienelle koti on parempi paikka.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ..:No joillakin ei vaan ole varaa pysyä kotona vaikka haluaisikin..
Jos haluaa, niin kyllä pystyy olemaan kotonaan enemmän kun sen 9kk. Se, että usein tuodaan toi taloudellinen pakko tekosyyksi, on enemmänkin omaa saamatamattomuutta järjestää taloutta, kun todellinen pakko mennä töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja just:ehkäpä joidenkin on pakko mennä töihin? pakkohan sitä jollain on elää? vai pitäiskö sitten elää mielummin sossun rahoilla?miehellä kun on aika pieni palkka ja ei mullakaan mikään kovin suuri joten pakko molempien olla töissä. ja mulle esimerkiksi ei sovi kotona olo olin lapsen kanssa kotona kunnes täytti vuoden. En minä ainakaa halua olla tyhjänpantina ja homehtuu vuosia kotona lapsia kun on 4 nuorin 2wee. ja ikäeroa kaikilla 2 vuotta vanhin on 10. Että kuinkahan kauan oisin joutunu kotona oleen jos kaikkien kanssa pitäisi olla siihen asit kotona kunnes 3 täyttävät?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ..:No joillakin ei vaan ole varaa pysyä kotona vaikka haluaisikin..
Jos haluaa, niin kyllä pystyy olemaan kotonaan enemmän kun sen 9kk. Se, että usein tuodaan toi taloudellinen pakko tekosyyksi, on enemmänkin omaa saamatamattomuutta järjestää taloutta, kun todellinen pakko mennä töihin.