Mä itse pystyn syömään melkein mitä vaan. Mut esim. joku kasler liha tai vastaava, ja halpis grillimakkarat saa mut suuhuni joutuessaan yökkäämään, enkä vaan yksinkertaisesti pysty syömään niitä. Jos olisin grillijuhlissa joissa olis vain noita tarjolla, niin syömättä jäis. Ymmärrän vallan mainiosti, jos joku ruoka-aine tai laji on jonkun mielestä kertakaikkiaan niin pahaa, ettei pysty syömään. Eikä silloin mun mielestä tarvi edes väkisin yrittiää.
hmm, itse en niin kokolihasta välitä mutta jos kyläpaikassa sellaista on tarjolla niin otan pienen siivun sitä ja jos joku kummeksuu niin sanon etten niin hirveästi välitä lihasta, kehun ruokaa niin että ruuan laittajalle tulee hyvä mieli vaikka en sitä lihaa niin paljoa syönytkään. otan sitten muita tarjoamuksia enemmän.
mä tykkään nimenomaan niistä jauhomakkaroista
paljon vaikuttaa oikeasti se miten asian ilmaisee, eli sanotaanko hyi yöks en tykkää enkä halua syödä, sitten istutaan nyrpistellen siinä pöydässä niin että emännälle/isännälle tulee pakon omainen tarve kehitellä jotain käypää suuhunpantavaa myös tälle yhdelle joka ei nyt vain millään pysty syömään yhtään mitään kun ei tykkää
en mä sitäkään ymmärrä että ruvetaan kyselemään että miksi et syö, miksi et ottanut jne. ja painostamaan että kyllä sun nyt täytyy ottaa, jos toinen on kohteliaasti kieltäytynyt jo