Miksi aina sanotaan että naisten ajatuksenjuoksua ei voi ymmärtää?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Että naiset ovat niitä vaikeita ja niitten ajatuksia ei voi ymmärtää?

Kun mä oon ainakin sitä mieltä, että miehet niitä käsittämättömiä olioita on!! |O |O :headwall: :headwall: :kieh: Tuokin asia tuli todettua aivan hetki sitten :headwall: :headwall: En ymmärrä en...

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ei sitä vaan voi ymmärtää.

Kun et säkään kertonut, mistä puristaa...

Mies sanoo, että ei sitä kiinnosta. Sitten mulla on juttua jonkun ajan päästä toisen miehen kanssa ja melkoisen takuuvarmasti tämä eka mies on kuullut siitä. Sitten tullaan tuhannen juovuksis mun oven taa sanomaan, että haluaa jutella. Sitten haukkuu idiootiksi, kun en päästä sisälle vaikka sanon että likka on kotona enkä sen takia päästä sisälle.

Että ota tuosta sitten selvää mitä liikkuu päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Ei sitä vaan voi ymmärtää.

Kun et säkään kertonut, mistä puristaa...

Mies sanoo, että ei sitä kiinnosta. Sitten mulla on juttua jonkun ajan päästä toisen miehen kanssa ja melkoisen takuuvarmasti tämä eka mies on kuullut siitä. Sitten tullaan tuhannen juovuksis mun oven taa sanomaan, että haluaa jutella. Sitten haukkuu idiootiksi, kun en päästä sisälle vaikka sanon että likka on kotona enkä sen takia päästä sisälle.

Että ota tuosta sitten selvää mitä liikkuu päässä.

Täysin selvä juttu.

Eikös?

Mulla on vaikeuksia ymmärtää toisia naisia. Olen jossain määrin putkiaivo ja mulle pitää sanoa sen vuoksi suoraan, mitä tarkoittaa, eikä kautta rantain vihjailla ja olettaa, että seuraavat 2 viikkoa yötä päivää pähkäilen, mitähän se oikein tarkoitti.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulla on vaikeuksia ymmärtää toisia naisia. Olen jossain määrin putkiaivo ja mulle pitää sanoa sen vuoksi suoraan, mitä tarkoittaa, eikä kautta rantain vihjailla ja olettaa, että seuraavat 2 viikkoa yötä päivää pähkäilen, mitähän se oikein tarkoitti.

Mäkin taidan olla putkiaivo, koska mä haluan että sanotaan suoraan mitä tarkoitetaan. Palaa hermot kun kierrellään ja kaarrellaan eikä oikeasti mitään kerrota.

Olen tässä tuumaillut jo jonkin aikaa, että naisen ajatusta on välillä kamalan vaikea seurata, jopa omiaan. Miehet taas tuntuvat ajattelevan yleensäkin hyvin vähän. Vaan minkäs sille mahtaa?

Töllin Ruusan mielestä tämä oli niin selvä tapaus, mutta ei mun mielestä ole :|

Joo, ei olekaan selvä juttu.

(tenttasin Äijää)

Prkele noitten miesten kanssa!

Nimenomaan.

Musta se oli niin selvä juttu.

Mutta ei sitten. :|

No kattoo nyt sitten kun näen tämän oven takana käyneen herran seuraavan kerran, että mitkä on herran ajatukset ja reaktiot. Tällaisella pienellä paikkakunnalla ei voida kovin pitkään välttyä näkemästä toista.

Miehet ajattelee vaan ja ainoastaan sitä yhtä asiaa, mitä ne tekee. Esim. jos ne on vessassa, niin "kusen, kusen, kusen, kusen..."

Kun ne lyö lautaa seinään:"lyön, lyön, lyön, auts nyt osu sormee, lyön, lyön..."

Sitten nainen hyssyttää vauvaa sylissään, tekee ruokaa ja niska linkussa luuri on korvalla ja jutellaan puhelimessa. Katotaan ympärille, että pitää pyyhkiä pöytä, laittaa verhot, vittu ku toi mies ei tuu viäkään sisälle jne. jne.

Että eikös naisen järjenjuoksu vasta loistavaa ole, minä vaan kysyn?
Ja yleensä minä ainakin ilmaisen itseni selvästi. Mun ilmaisu vaan ei riitä miehelle, tulee varmaan liikaa asioita, kun se mun ajatuksista niin ahdistuu. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:
Miehet ajattelee vaan ja ainoastaan sitä yhtä asiaa, mitä ne tekee. Esim. jos ne on vessassa, niin "kusen, kusen, kusen, kusen..."

Kun ne lyö lautaa seinään:"lyön, lyön, lyön, auts nyt osu sormee, lyön, lyön..."

Sitten nainen hyssyttää vauvaa sylissään, tekee ruokaa ja niska linkussa luuri on korvalla ja jutellaan puhelimessa. Katotaan ympärille, että pitää pyyhkiä pöytä, laittaa verhot, vittu ku toi mies ei tuu viäkään sisälle jne. jne.

Että eikös naisen järjenjuoksu vasta loistavaa ole, minä vaan kysyn?
Ja yleensä minä ainakin ilmaisen itseni selvästi. Mun ilmaisu vaan ei riitä miehelle, tulee varmaan liikaa asioita, kun se mun ajatuksista niin ahdistuu. :headwall:

Mutkun tiäks, se ei sitten olekaan ihan noin. :/

Naisen järjenjuoksu toisn on loistavaa, mutta niin miehenkin.

Vastaan ykskantaan otsikon kysymykseen: Miehillä on putkiaivot ja he ajattelevat asiat paljon yksioikoisemmin kuin naiset. Naiset ajattelevat ihan liian monimutkaisesti ja niinpoispäin. Mie itse ymmärrän miesten ajatuksenjuoksua huomattavasti paremmin kuin naisten, eli tulen miesten kanssa paljon paremmin juttuun. Mutta miehän olenkin tämmönen vähän outo tallaaja ja ehkäpä miullakin on sitten ne putkiaivot... jos edes niitäkään... :laugh:

Yhteistyössä