Helpottaapa omakin olo heti kun lukee muiden fiiliksiä.
Ehkä juuri se kun ympärillä olevat ovat raskaana ja itsellä se ei onnistukaan niin helposti niin tulee sellainen turhautuminen.
Mekin ollaan ovis testejä käytetty, nyt toki aika pitkä väli viime ovistesti käytöstä kun meni niihinkin hermo kun aina piti testailla

Olen toki hoksannut sen että menkatkin alkaa vasta nyt olemaan kierroiltaan tasaisia sen jälkeen kun olen ehkäisyt jättänyt pois että ehkäpä nyt pitäisi ottaa ovutestit kehiin ja kokeilla mitenkä nyt kävisi.
Ollaan pohdittu että kesän jälkeen lähdetään kans tutkimuksiin ja siitä sitten taas askel kerrallaan eteenpäin..odottavan aika kyllä on pitkä kun on just semmonen että tänne kaikki heti nyt

mut kyllä tämä tästä. Kiitos kun vastasit ja jos muilla on samanmoisia kokemuksia niin toki lisää olisi kiva lueskella, ei tarvis yksin näitä asioita pähkäillä.
Semmonenkin kävi mielessä että onkohan merkitystä mitä ehkäisyjä on käyttänyt? olen käyttänyt pillereitä ja viimeiset muutaman vuoden nuvaring ehkäisyrengasta ennen kuin ehkäisyt jätin pois, niin voisikohan vaikuttaa että rengas on kuitenkin päästellyt hormooneja kroppaan eri paikasta kuin pillerit? kestääkö renkaan hormoonin poistuminen kehosta pidempään kuin pillereiden.. onko tietoa?