M
mm
Vieras
Eli sä et käytännössä edes tiedä paljonko rahaa sun (ja miehen yhteisellä) tilillä on? ja minne ne rahat menee. ties vaikka sun kh-tuki menisi jonkun toisen naisen elatukseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen mä siltä kysynyt ei vain sano mitä varten me säästetään.Ei se mitään kerro jos siltä kysyy.
No sitten ala hommata omaa rahaa itsellesi.
Miten sulla on sellainen olo ettei teillä ole rahaa? Johtuuko se siitä, että joudut sitä pyytämään mieheltäsi? Ja hän haluaa tietää mihin rahan käytät?
Sori mut kuulostaa sille, et mäkään en haluais jakaa rahaani kenenkään kanssa kun on olo et se menee vähemmän tarpeelliseen. Miksi mummo ostaa vaipat ja ruoat vauvalle? Kenen äiti se on?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu en kuole karkin tms.puutteeseen ehkä hän laittaa rahat säästöön eikä kerro niistä mulle mut mitään en saa kaupasta ostaa ja jos esim.tarviin apteekkiin 20eur joudun sen häneltä pyytämään.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Eli sä et käytännössä edes tiedä paljonko rahaa sun (ja miehen yhteisellä) tilillä on? ja minne ne rahat menee. ties vaikka sun kh-tuki menisi jonkun toisen naisen elatukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä yhteinen tili mies maksaa laskut hänellä verkkopankkitunnukset ei anna niitä mulle sinne tilille menee miehen palkka ja mun äitiyspäiväraha,lapsilisä menee pojan omalle tilille.
Alkuperäinen kirjoittaja siis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu en kuole karkin tms.puutteeseen ehkä hän laittaa rahat säästöön eikä kerro niistä mulle mut mitään en saa kaupasta ostaa ja jos esim.tarviin apteekkiin 20eur joudun sen häneltä pyytämään.
Täsmennätkö vähän: maksatko SINÄ nyt ruuat tai jotain laskuja niistä äippärahoista + lapsilisistä? Vai miksi sulla ei ole 20 euroa, jos tarttet apteekkiin`?
Meillä tehdään niin, ja on kai aika yleinen käytäntö, että se joka tienaa, maksaa kaikki isommat laskut. Lapsilisillä maksetaan satunnaiset henkilökohtaiset/ lapsen ostokset.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei hän suostu tiliotteita näyttämään riitä siittä tulisi ja tiedän kyllä aivan varmasti hänen olevan töissä ei ole saanut potkuja tms.pelaamista en kyllä usko.
Alkuperäinen kirjoittaja No tokihan se mummo ostaa...:...jos näkee, että lapsen isä ei välttämättä haluaisi huolehtia lapsen ruuistakaan. Veikkaan, että on ap:n äiti? Isä varmaan myhäilee tyytyväisenä, kun jää nekin rahat säästöön. Häpeäisi!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei hän suostu tiliotteita näyttämään riitä siittä tulisi ja tiedän kyllä aivan varmasti hänen olevan töissä ei ole saanut potkuja tms.pelaamista en kyllä usko.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei hän suostu tiliotteita näyttämään riitä siittä tulisi ja tiedän kyllä aivan varmasti hänen olevan töissä ei ole saanut potkuja tms.pelaamista en kyllä usko.
NO KATO NE SALAA. Mies syö, nukkuu, käy töissä, saunassa jne..siinä sulle tilaisuuksia käydä kurkkaamassa. Siirrä heti maanantaina omat rahat tulemaan omalle tilille. Herranjestas sentään. Aikuinen ihminen ja sulla on lapsikin..vähän oma-aloitteisuutta! Se on parisuhde missä sä elät, tai pitäisi elää...siinä kuuluu tollaiset asiat tietää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja se mummo on miehen äiti varakas ihminen.Omat vanhempani hyvin köyhiä eivät pojalle mitään pysty ostamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja se mummo on miehen äiti varakas ihminen.Omat vanhempani hyvin köyhiä eivät pojalle mitään pysty ostamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En voinut imettää kun maitoa ei tullut vaikka kuinka yritin lisäksi syön sydänlääkkeitä joten ei suositella edes imetystä.