A
ap
Vieras
En odota kenenkään kuolemaa enkä halua kenenkään omaisuutta.Minusta lapsella pitää olla sekä isä että äiti.Emmekä me pakota ketään isovanhemmista tai sukulaisista pojalle ostamaan mitään ostavat jos haluavat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Miten täällä on AINA näitä tälläsiä?? Onko kaikki provoja vai onko oikeesti tommosia ihmisiä kuin ap ja miehensä??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsilisä menee pojan omalle tilille ja yhteiselle tilille mun äitiyspäiväraha ja palkka ja sieltä maksetaan laskut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsilisä menee pojan omalle tilille ja yhteiselle tilille mun äitiyspäiväraha ja palkka ja sieltä maksetaan laskut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En odota kenenkään kuolemaa enkä halua kenenkään omaisuutta.Minusta lapsella pitää olla sekä isä että äiti.Emmekä me pakota ketään isovanhemmista tai sukulaisista pojalle ostamaan mitään ostavat jos haluavat.
Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsilisä menee pojan omalle tilille ja yhteiselle tilille mun äitiyspäiväraha ja palkka ja sieltä maksetaan laskut.
Ja kenellä on pojan tilin käyttöoikeus?
Kyllä useimmissa pankeissa molemmilla huoltajilla on täysi käyttöoikeus lasten tileihin.
Mikä tilanne tällä tilillä on säästöjen suhteen...kai sitä voi mieheltä kysyä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras....:siis hetkonen. teillä menee rahat samalle tilille, mutta miehellä sitten vp.tunnukset joihin sä et saa koskea.
joudut pyytämään siltä rahaa että pääset kauppaa tai apteekkiin.
siis sulla ei oo mitään pankki korttia tai tilinumeroa jolla pääsisit yksin käymään nostamassa rahaa.
tää on joko provo tai sit ap on pahasti tossun alla
Alkuperäinen kirjoittaja joojoojoo:Taitaa olla aloitus provo, mutta niin on vastauksetkin kliseisiä. Heti on toinen nainen ja lapsia vierailla, jos mies käyttää tiliä yksinään. Jotain outoa tässä on, mutta ei aina tartte pelätä pahinta. Keksisitte välilllä jotain uutta ees. Jos elokuvalinjoille lähdetään ni miehellä on syöpä ja elinaikaa 6kk ja kaikki rahat menee hoitoihin.
Joopa joo. Todellisuus on tarua ihmeellisempää -toisinaan. Toisinaan on kyse arkisista asioista. Eihän me edes tiedetä kuin ap:n kertoma. Jos vaikka ap:lla ei rahat pysy käsissä ja siksi mies vahtii tilejä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tiedän jääväni tyhjän päälle miehenihän vanhempansa aikanaan perii enkä saa erossa mitään.Rakkaudesta olen naimisiin mennyt en rahasta.Pojan tili molempien vanhempien nimissä tiedän sen tilanteen ei miehelläni ulosotossa mitään ole ja molemmilla meillä on käyttöoikeus yhteiseen tiliin.
Toi on totta, että pieneen menee yllättävän paljon rahaa! Esim. työmatkalla ostaa huoltoasemalta kahvin, välillä mukaan tarttuu joku pulla. Yllättävän paljon niistä kertyy kuukauden mittaan.Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Mä en keksi muuta kuin että eksä osaa jotenkin humputtaa ne rahansa heräteostoihin, kaikenlaiseen pieneen mikä ei näy missään, esim. käyvät hampurilaisilla usein, tyttärellemme ostaa jatkuvasti jotain pientä ja turhanpäiväistä (koska ei kai osaa sanoa ei) kun tytön ollessa siellä käyvät kaupassa, yms. Tai sitten syövät kalliisti. Mutta rahankäyttöä ei ainakaan osaa edelleenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tiedän jääväni tyhjän päälle miehenihän vanhempansa aikanaan perii enkä saa erossa mitään.Rakkaudesta olen naimisiin mennyt en rahasta.Pojan tili molempien vanhempien nimissä tiedän sen tilanteen ei miehelläni ulosotossa mitään ole ja molemmilla meillä on käyttöoikeus yhteiseen tiliin.