Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Jos mies käy töissä ja vaimo on kotona niin eihän se millään pysty olemaan lasten kanssa yhtä paljon. Ja jos mä tienaisin tämän perheen elatuksen ja (koti)isä vaatisi mua vielä olemaan yhtä paljon lasten kanssa, kun se niin tuntisin sen olevan jo kohtuutonta! Se on sitten eri juttu, jos kumpikin töissä. Mitä ihmettä kotiäidin työnkuvaan oikein kuuluu, jos ei lasten hoito? Totta kai vapaata pitää tässäkin hommassa olla, mutta ei niin paljon että mies hoitaa ns. puolet.
Työssäkäynti ei tarkota että vetää kotona lonkkaa loppuajan. Tai jos sulle tarkottaa, se on sun häpee että tyydyt moiseen pökäleeseen. :snotty:
Ei, mutta pitäähän miehelläkin olla se vapaa-aika kuitenkin? Itse kotiäitinä saan vapaa-aikaa kun vauva nukkuu, touhuaa lattialla omiaan jne. Mutta, miten miehellä? Oma mies kun saattaa tulla töistä kotiin ja ei ole edes ruokataukoa pitänyt. Tää nyt alkaa haiskahtaa siltä ettei miehiä edes ole tarkoitus ajatella.. Ei miehetkään mitään koneita ole etteikö tarvis hengähtää. Kompromisseilla pääsee melko pitkälle jos on vain halua yrittää ymmärtää toista.