L
"Laihduttaja"
Vieras
Siskot, nyt hyviä neuvoja ja kommettenja pöytään, pliis!
Olen ollut nyt kaksi viikkoa vähähiilarisella ruokavaliolla. Paino on tippunut hiukan reilun 2 kg, mutta tuntuu että nyt muutamaan viimeisimpään päivään ei lainkaan. Varmaan pitäisi olla kärsivällinen, ehkä se rojahtaa taas vaikka kilon kerrallaan alaspäin, mutta haluaisin nähdä joka päivä edellistä pienemmän luvun vaa'assa.
Tässä eilisen syömiset:
Aamiainen:
kaksi oliiviöljyssä paistettua kananmunaa
muutama kirsikkatomaatti
hiukan juustoa
viipale kalkkunaleikkelettä
maitokahvia (ykkösmaito)
Lounas:
paistettu naudanlihapihvi (oliiviöljyssä)
runsaastti salaattia, jossa vihersalaattia, sipulia, kurkkua, tomaattia, oliiviöljyssä paistettua paprikaa, oliiviöljyssä paistettua munakoisoa, muutama fetakuutio ja muutama nokare chevreä
Juomana vettä
Välipala:
Noin puoli purkkia Ehrmannin rahkajogurttia (rasvaa 0,9%), makeuttamaton
pari ruokalusikallista mustikoita pakastimesta
Illallinen:
sama kuin lounas
Iltapala:
sama kuin välipala
Vasta iltapalalla tajusin, että pakastemustikoissa taisi olla sokeria. Päivällä ne olivat vielä jäisiä, illalla maistuivat melko makeille. Ovat isältäni, joten en ole niitä itse pakastanut.
Muiden päivien ruokailu on ollut samantyyppistä, joskin yleensä en syö näin paljon lihaa, vaan mielummin kanaa tai kalaa.
Ai niin, saunajuomaksi join lasillisen light-limua.
Eiliseen mahtui myös himpun reilun tunnin rauhallinen hölkkälenkki (jaksoin hyvin).
Mitä teen väärin?
Olen ollut nyt kaksi viikkoa vähähiilarisella ruokavaliolla. Paino on tippunut hiukan reilun 2 kg, mutta tuntuu että nyt muutamaan viimeisimpään päivään ei lainkaan. Varmaan pitäisi olla kärsivällinen, ehkä se rojahtaa taas vaikka kilon kerrallaan alaspäin, mutta haluaisin nähdä joka päivä edellistä pienemmän luvun vaa'assa.
Tässä eilisen syömiset:
Aamiainen:
kaksi oliiviöljyssä paistettua kananmunaa
muutama kirsikkatomaatti
hiukan juustoa
viipale kalkkunaleikkelettä
maitokahvia (ykkösmaito)
Lounas:
paistettu naudanlihapihvi (oliiviöljyssä)
runsaastti salaattia, jossa vihersalaattia, sipulia, kurkkua, tomaattia, oliiviöljyssä paistettua paprikaa, oliiviöljyssä paistettua munakoisoa, muutama fetakuutio ja muutama nokare chevreä
Juomana vettä
Välipala:
Noin puoli purkkia Ehrmannin rahkajogurttia (rasvaa 0,9%), makeuttamaton
pari ruokalusikallista mustikoita pakastimesta
Illallinen:
sama kuin lounas
Iltapala:
sama kuin välipala
Vasta iltapalalla tajusin, että pakastemustikoissa taisi olla sokeria. Päivällä ne olivat vielä jäisiä, illalla maistuivat melko makeille. Ovat isältäni, joten en ole niitä itse pakastanut.
Muiden päivien ruokailu on ollut samantyyppistä, joskin yleensä en syö näin paljon lihaa, vaan mielummin kanaa tai kalaa.
Ai niin, saunajuomaksi join lasillisen light-limua.
Eiliseen mahtui myös himpun reilun tunnin rauhallinen hölkkälenkki (jaksoin hyvin).
Mitä teen väärin?