Miksi en osaa olla miesten kanssa vaan kaveri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoran maine lähellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoran maine lähellä

Vieras
Minä pidän monista miehistä, kaveripohjaisesti.
Ja haluan miehiä kaveripiiriini.

Tässä kevään aikana tutustuin erääseenkin kaksilahkeiseen. Meillä oli tosi mukavat jutusteluhetket.
Jossain vaiheessa se vaan kääntyi siihen, että alkoi tulla kaksimielisiä tekstareita. Minä en missään vaiheessa mielestäni ole antanut ymmärtää, että haluaisin mitään muuta tältä mieheltä kuin ystävyyttä vaan. :(

Miehenikin jo kiusaantuu näistä viesteistä. :/

Miehillä on taipumus tulkita tilanteet just noin.

Älä kaveeraa miesten kanssa ilman, että oma miehesi on paikalla, muuten monet miehet luulee jotain ihan tyhmää.

ei ole mitään pahaa olla hyvissä väleissä ihmisten kanssa mutta omat rajat tulee osata ilmaista. Jos saat sinusta sopimattomia viestejä niin teet sen tälle ihmiselle selväksi, ettet pidä niitä sopivina. Niin helppoa. Et ole vastuussa kuin omasta elämästäsi, omista teoistasi ja ajatuksistasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Älä kaveeraa miesten kanssa ilman, että oma miehesi on paikalla, muuten monet miehet luulee jotain ihan tyhmää.

:/
Vähän hankala ottaa miestä mukaan työpaikan koulutuksiin.
Kollegat ovat suurimmaksi osaksi miehiä ja heidän kanssaan on tosi mukava jutella esim. työasioista.

HÄH?!?? :D ...aika hassulta kuullostaa ettei muiden miesten kanssa voi viettää aikaa ilman että oma on paikalla. huhhuh:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kollegat ovat suurimmaksi osaksi miehiä ja heidän kanssaan on tosi mukava jutella esim. työasioista.

Ja tämä on vaan esimerkki.

Muissakin elämäntilanteissa on käynyt ohrasesti.

Kai se vaan on sitten pidettävä mies siinä käden ulottuvilla.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:

HÄH?!?? :D ...aika hassulta kuullostaa ettei muiden miesten kanssa voi viettää aikaa ilman että oma on paikalla. huhhuh:)

No voi viettää, en mä sitä tarkota. Mutta kun jotkut miehet vaan on semmosia, että ne ei tajua, että naisenkin kanssa voi olla ihan vaan kaveri, eikä ole pakko yrittää päästä sitä panemaan.

Ja tämä on vaan esimerkki.

Muissakin elämäntilanteissa on käynyt ohrasesti.

Kai se vaan on sitten pidettävä mies siinä käden ulottuvilla.

Tarkotan että voitte ottaa tämmösen henkilön yhteiseksi kaveriksi, en tarkota, ettei voius sen kaa kahden kesken olla.

Miehen mielipide on se, että olen liian kiltti (ja nätti). Kaverisuhteesta meidänkin juttu alkoi.

jos et osa itse asettaa rajojasi ihmissuhteessa, loukkaat puolisoasi ennemmin tai myöhemmin. Mulla on tällainen "kiltti" ja TYHMÄ mies, joka ei osaa ajoissa asettaa rajoja vaan aina pitää mennä siihen, että alkaa tulemaan kännipuheluita ja tekstareita naispuolisilta työkavereilta.
Itsekästä ja typerää ja lapsellista touhua. Kukaan ei jatka loputtomiin kun sanoo EI kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja voi juma sentään:
Miehen mielipide on se, että olen liian kiltti (ja nätti). Kaverisuhteesta meidänkin juttu alkoi.

jos et osa itse asettaa rajojasi ihmissuhteessa, loukkaat puolisoasi ennemmin tai myöhemmin. Mulla on tällainen "kiltti" ja TYHMÄ mies, joka ei osaa ajoissa asettaa rajoja vaan aina pitää mennä siihen, että alkaa tulemaan kännipuheluita ja tekstareita naispuolisilta työkavereilta.
Itsekästä ja typerää ja lapsellista touhua. Kukaan ei jatka loputtomiin kun sanoo EI kiitos.

No minä olen kuitenkin rehellinen miehelleni, enkä salaile asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja huoran maine lähellä:
Minä pidän monista miehistä, kaveripohjaisesti.
Ja haluan miehiä kaveripiiriini.

Tässä kevään aikana tutustuin erääseenkin kaksilahkeiseen. Meillä oli tosi mukavat jutusteluhetket.
Jossain vaiheessa se vaan kääntyi siihen, että alkoi tulla kaksimielisiä tekstareita. Minä en missään vaiheessa mielestäni ole antanut ymmärtää, että haluaisin mitään muuta tältä mieheltä kuin ystävyyttä vaan. :(

Miehenikin jo kiusaantuu näistä viesteistä. :/

Ehkä se vain on niin, että on naisia jotka on vain kavereita tai sitten on naisia, jotka on kavereita, mutta niiden kanssa haluttaisiin olla enemmän kuin kavereita.
Mulle ainakin aina käy niin, jopa työkavereiden kanssa. Ensin ollaan kavereita ja sitten erittäin hyviä ja läheisiä kavereita ja kohta mies haluaakin enemmen....Ja aina käy näin. Ja en TODELLAKAAN ole fyysisesti mikään misu tai edes erityisen kaunis.
Ap älä syyllisty, sä vaan kuulut meihin, joilta halutaan vähän enemmän!

Olisiko oikeampi otsikko ollut "Miksi miehet eivät osaa olla kanssani vaan kaveri?"

Itse työskenetelen miesvaltaisella alalla (samoissa hommissa kuin miehet itsekin eli en ole esim. assistentti) eikä ongemia ole ollut, tosin en ole erityisen "kiltti", vaan saan sanottua mielipiteeni.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisiko oikeampi otsikko ollut "Miksi miehet eivät osaa olla kanssani vaan kaveri?"

Itse työskenetelen miesvaltaisella alalla (samoissa hommissa kuin miehet itsekin eli en ole esim. assistentti) eikä ongemia ole ollut, tosin en ole erityisen "kiltti", vaan saan sanottua mielipiteeni.

Olen entinen koulukiusattu, ehkä siitä juontaa se, etten uskalla kovin 'tyly' olla. :(

Ja kyllä tuo otsikko on ihan oikein.

Minähän se olen se, joka 'antaa ymmärtää'.
En vaan tiedä, miten kitken itsestäni sen ominaisuuden pois.
Niin joo, onpa sattunut baarireissuilla sellaistakin, että mieheni on ollut mukana ja silti on tultu vonkaamaan. :o

Yhteistyössä